Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Noen som har bestilt sko derifra? Kjenner at jeg er litt skeptisk etter å ha bestilt... Anonymous poster hash: 0a8db...4b5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Var det jeg plutselig satt igjen med etter at jeg var så dum å bestille. Eneste negative de får på sikkerhetssjekk er at den er kinesisk og har eksistert i underkant av et år. Samtidig reklamerer de med MasterCard, visa og paypal. Nei, huff... Takk Gud for at man er forsikret med visa Anonymous poster hash: 0a8db...4b5
snille-nille Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Man bør alltid google nettbutikkr før man bestiler, søk på navnet til butikken sammen med ord som fake, falsk osv.. http://www.scamadviser.com/is-tomsoslo.com-a-fake-site.html
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Joda... Etterpåklokskapen lenge leve. Men de er ikke vanskelige å identifisere. Så det skal ikke bli noe problem å få fikset det om jeg virkelig er blitt svindlet. Anonymous poster hash: 0a8db...4b5
Kristoffer123 Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Noen som har bestilt sko derifra? Kjenner at jeg er litt skeptisk etter å ha bestilt... Anonymous poster hash: 0a8db...4b5 Jeg har bestilt derfra, var veldig skeptisk selv. Fikk skoene etter ca 2 uker, men er ikke fornøyd. Skoene ser ganske ekte ut, men er ikke på langt nær av samme kvalitet som de man ser i butikkene. I tillegg er sålene på skoene ujevn, de er smalere på innersiden av skoen noe som gjør at jeg trakker skjevt og skoen sitter skjevt på foten. Har sendt klagemail, men venter på svar
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Helt klart juks og fanteri, og det irriterer meg at jeg ikke reagerte før. Jeg har fått beskjed om at skoene er på vei med dhl fra Hong Kong Tenkte å gi beskjed til forbrukerombudet... For det er jo garantert falske sko. Jeg prøvde forøvrig å kansellere bestillingen ved hjelp av angreretten, men det lot seg ikke gjøre. De hevdet hardnakket at jeg skulle få pengene tilbake ved retur, men det gjenstår å se om de har returskjema Anonymous poster hash: 0a8db...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå