Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Betyr det alltid at de er sultne? Ammer lille på 2 mnd, og hun sutter ofte på hendene etter endt amming og blir ikke alltid da klok på om hun er mer sulten.. Får litt flaske innimellom og ( De dagene hun tar flaske, og det er ikke alltid), men idag har hun f.eks kun fått pupp. Syns helt ærlig det er vanskelig å fullamme! Anonymous poster hash: a025f...5da
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Nei, min er 5 mnd nå, og har suttet på fingrene som en helt siden ca 2 mnd. Begynt å avta litt nå, etter en stund hvor bare hele neven i munn var bra nok, hehe. Har ikke betydd sult her. Er hun sulten vil hun ofte si ifra på andre måter også. Det er nok mest for kosen sin skyld. Anonymous poster hash: 4c7e3...688
Mononoke Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Det er også en del av prosessen med å oppdage hendene. Jeg også tenkte som deg da hun ble så opptatt av å smatte på hendene sine i den alderen, fortsatte selv om hun nettopp hadde fått mat. Hun oppdager seg selv slik
Gjest Antarctica Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 De koser seg med å slafse på hendene! Jeg husker jeg syntes det var såååå søtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå