Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Får to relativt tette (under to år) og trenger en vogn som går til både spedbarn og storesøsken. Av flere årsaker kan jeg ikke ha tvillingvogn (sideomside). Sjekket det jeg klarer selv, men ingen er jo lagt opp til dypvogn/bag og storesøsken, men til sportsvogn med søsken. Får høstbaby, så må ha litt stor bag slik at jeg får i pose. Storesøsken må også få hatt pose. Anonymous poster hash: 723d7...077
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Hva med babyjogger city select? Anonymous poster hash: 0f680...36b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Finner ingen søskenseter som kan gå oppå og jeg har fått beskjed om at hvis det ikke er ett sete spessielt til den vogna så blir vognen skjev og kan også lett tippe.. Anonymous poster hash: 723d7...077
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Vi får og nå nr 2 før nr en har blitt 2år, og har valgt å kjøpe mountain buggy duet (den er side om side da). Den er like bred som en vanlig vogn, men har to sportseter eller evt en bagdel og en sportdel. Kan og etterhvert brukes som singelvogn til bare ett barn med en liten oppbevaringsbag på siden. Helt genialt. Den tar liten plass, er lett å løfte og lett å legge sammen. Passet fint til min gutt på 17mnd pluss en fireåring i sportdelene så man kan bruke den lenge også. Den ligger ofte ute på slag til rundt 5900 (bag må kjøpes i tillegg). Vi er i hvertfall veldig fornøyd med vår og gleder oss til å bruke den mer når babyen i magen kommer Vi får junibaby og har kjøpt en slik voksi bilstolpose til å ha i bagdelen og når barnet går over til sportsdel ved 6-8 mnd så kan man jo bruke vanlig vinterpose. Ellers har jeg hørt mye bra om Emmaljunga dobbel viking, det er søskenvogn som de sitter etterhverandre og ikke side om side. Men har ikke testet den selv. Tfk har og et gunstig søskensete som man fester på baksiden av sportsdelen, og med søskensetet på kan man kombinere med quickfix bag til babyen, da kan du få i pose og sekk og samtigig få en god vogn. Anonymous poster hash: d93f4...002
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Phil & ted sport! Anonymous poster hash: cd0d1...b69
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Sett på city select nå og selv om den var smart så var den virkelig gyselig. Beklager, men var ikke min smak i det heletatt. Hi Anonymous poster hash: 723d7...077
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Får titte litt mer, men vil jo helst ikke ha ny vogn. Er så fornøyd med den robuste 4-firhjulingen vår, men den går det bare å ha ståbrett til. I tilleg har jeg "simo og emmajunga smak". Så jeg er sær på utseendet. Anonymous poster hash: 723d7...077
Elsker livet Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Har du sjekket emmaljunga super viking? http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Super_Viking-1961.html
☆☆☆ Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Funksjon foran utsjånad er eit betre utgangspunkt etter mi meining. Men det er du som skal ha vogna. Eg hadde lenge kun city cross med brett (20 mnd mellom ungane), men kjøpte etterkvart ei brukt søskenvogn (carena double swing) for å kunne bruke over lengre avstander. Den er ikkje ofte i bruk, men uunnværlig dei relativt sjeldne gongane. Kjipt å skulle oppbevare fleire vogner, gledar meg til vognperioden er over.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Sett på emmajunga superviking og den er den fineste hittil, men ville helst hatt en annen bag og sittedel innenfor emmajunga. Ser en svensk blogger har brukt Ozone bag og sittedel og det var myyyye finere. Men finner ikke noe om Ozone... Er det en utgått model eller har den nytt navn? Eller går noen andre emmaljugaer på super viking understellet? Anonymous poster hash: 723d7...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå