Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har fått mensen...blæææ....Vi møtes i mine øyne kun for dette men han er kanskje ute etter mer, men jeg foretrekker å holde det til dette. Saken er at jeg kun er ute etter sex med denne mannen og sier jeg at jeg har mensen kommer han bare til å si at vi kan slappe av å kose oss med en film, og det er jeg IKKE interessert i. Så hva sier jeg? Noen forslag? Anonymous poster hash: 69556...0c2
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Er ikkje heilt i form og vil slappe av aleine? Tja, vet ikke om han går på den. Han er typen som kan stå på døren med suppe og 1000 røde roser. Offf.. men takk for at du tenkte fram en tanke H.I Anonymous poster hash: c63d9...625
☆☆☆ Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Må vaske ned, berre å komme og vaske kjøleskapet mitt?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har fått mensen...blæææ....Vi møtes i mine øyne kun for dette men han er kanskje ute etter mer, men jeg foretrekker å holde det til dette. Saken er at jeg kun er ute etter sex med denne mannen og sier jeg at jeg har mensen kommer han bare til å si at vi kan slappe av å kose oss med en film, og det er jeg IKKE interessert i. Så hva sier jeg? Noen forslag? Anonymous poster hash: 69556...0c2 Best å være ærlig å ikke gi han falske forhåpninger kanskje? Så slipper dere begge å kaste vekk tid. Anonymous poster hash: 0f850...1fb
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Omgangssyke Anonymous poster hash: 12fd5...715
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Tenkte noe mer drastisk jeg da. Som at bikkja mi hadde blitt påkjørt eller noe hahah...jaja nei off dette er ikke lett. Kanskje et tegn på at jeg bør avslutte hele dritten egentlig. Jeg vil jo ikke noe mer seriøst og det er jeg redd han ikke har forstått. Han får ikke komme hjem til meg da. I om med det ikke er noe seriøst så vil jeg ikke ta han inn i hjemmet mitt, eller vite hvor jeg bor. Med tanke på at jeg har barn. Er litt paranoid jeg da. H.I Anonymous poster hash: c63d9...625
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har fått mensen...blæææ....Vi møtes i mine øyne kun for dette men han er kanskje ute etter mer, men jeg foretrekker å holde det til dette. Saken er at jeg kun er ute etter sex med denne mannen og sier jeg at jeg har mensen kommer han bare til å si at vi kan slappe av å kose oss med en film, og det er jeg IKKE interessert i. Så hva sier jeg? Noen forslag? Anonymous poster hash: 69556...0c2 Best å være ærlig å ikke gi han falske forhåpninger kanskje? Så slipper dere begge å kaste vekk tid. Anonymous poster hash: 0f850...1fb Har sagt til han at jeg ikke er interessert i et forhold akkurat nå, så det vet han om. Men kanskje ikke så snilt av meg å fortsette å ha sex med han nei, den kan jeg være enig. Men uansett han er en voksen mann, så overlever nok. H.I Anonymous poster hash: c63d9...625
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har fått mensen...blæææ....Vi møtes i mine øyne kun for dette men han er kanskje ute etter mer, men jeg foretrekker å holde det til dette. Saken er at jeg kun er ute etter sex med denne mannen og sier jeg at jeg har mensen kommer han bare til å si at vi kan slappe av å kose oss med en film, og det er jeg IKKE interessert i. Så hva sier jeg? Noen forslag? Anonymous poster hash: 69556...0c2 Best å være ærlig å ikke gi han falske forhåpninger kanskje? Så slipper dere begge å kaste vekk tid. Anonymous poster hash: 0f850...1fb Har sagt til han at jeg ikke er interessert i et forhold akkurat nå, så det vet han om. Men kanskje ikke så snilt av meg å fortsette å ha sex med han nei, den kan jeg være enig. Men uansett han er en voksen mann, så overlever nok. H.I Anonymous poster hash: c63d9...625 Men god sex er vel aldri bortkastet tid mener nå jeg da H.I Anonymous poster hash: c63d9...625
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Hvis du skylder på at du har magesjau så holder han seg nok unna. For hvor sjarmerende er det vel når dama må fly på ramma i ett sett Anonymous poster hash: a4b28...c7a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #12 Skrevet 28. mai 2014 Hvis du skylder på at du har magesjau så holder han seg nok unna. For hvor sjarmerende er det vel når dama må fly på ramma i ett sett Anonymous poster hash: a4b28...c7a Hahahah ja du har nok rett i det gitt Er vel den unnskyldingen som holder mest stand ja. H.I Anonymous poster hash: c63d9...625
Elsker livet Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 "Jeg har mensen, og da er det ingen vits at vi treffes i kveld. Jeg kontakter deg når jeg er ferdig med blødningene, så kan vi treffes da om du føler for litt hanky panky". Greit å være ærlig så du slipper å måtte spise suppe og snitte blomster.
*Nøtta* Skrevet 28. mai 2014 #14 Skrevet 28. mai 2014 Hva med å si " Nei, det passer ikke med den daten ikveld, for jeg har fått mensen skjønner du." Og når han foreslår å se film så svarer du " Nei, det passer heller ikke- for jeg foretrekker nemlig egentlig å møte deg når vi kan ha sex." da har du sagt hva du mener og han kan ta stilling til hva han vil videre...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #15 Skrevet 28. mai 2014 Sykt barn. Funker som bare det. Anonymous poster hash: c17fc...74b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #16 Skrevet 28. mai 2014 Dårlig gjort av deg! Anonymous poster hash: 15d52...36a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #17 Skrevet 29. mai 2014 Er ikkje heilt i form og vil slappe av aleine? Tja, vet ikke om han går på den. Han er typen som kan stå på døren med suppe og 1000 røde roser. Offf.. men takk for at du tenkte fram en tanke H.I Anonymous poster hash: c63d9...625 Du må jo være ærlig med han. Ikke la han tro at det kan bli noe mere når du overhodet ikke er interessert, det er jo bare stygt gjort Anonymous poster hash: 99d79...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå