Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Er 2 mnd siden 3 åringen min sluttet med bleie. Han er veldig flink og tisse på do, han sier i fra selv når han skal. Men bæsj! Det sliter vi med! Han sier han skal bæsje, det kommer tiss ut. Han sier han skal bæsje, sitter på doen en god stund, han bæsjer 5-10 min etter han har vert på do.han sier som regel kun i fra at det kommer bæsj, når det allerede har kommet i trusa. Rimelig frustrernde spes for bhg. De tar han med på do oftere en hver time, kartlegger osv osv. Men er ingen mønster i denne bæsjinga:/ tips tips tips mottas med stor TAKK:-) Anonymous poster hash: d454c...f2b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Opp :-) Anonymous poster hash: d454c...f2b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Vi sliter med noe av det samme, men nå er det kun 3 uker siden vår sluttet med bleier. Jeg har hørt av familie og barnehage at bæsjingen ofte tar lenger tid å få på plass, så tar det foreløpig med ro. Men hva med et belønningssystem for bæsjing? F.eks 1 klistremerke når han sier i fra at han må/har bæsjet og 2 klistremerker hvis han sier i fra og klarer å bæsje på do uten at trusen blir skitten? Anonymous poster hash: b63e5...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå