Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hvor lang tid tar det før de blir kraftige? På to dager har det gått fra å være helt stille til at jeg virkelig kjenner masse. Lurer på om jeg bare har veldig mye luft for det har gått så raskt fra første vibrasjon til kraftige dunk. Veldig stas da. :-) Anonymous poster hash: b4052...03c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Det kan ta lang tid før de blir kraftige, hos meg var det mer bobler og små dunk sikkert ut andre trimester, om ikke mer
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Altså, de ble jo kraftigere og kraftigere, men ikke helt sånn som jeg forventet. Hadde heller aldri opplevelsen av å se fot eller hånd bule ut av magen, slik som noen har. Og jeg er helt normalvektig, om det har noe å si. Men jeg bærer barna mine lavt har jeg fått høre, flere på sykehuset trodde siste var tatt med ks pga hun hadde så utpreget froskebein
fisken2015 Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Aldri veldig krafige spark her heller. Ventet og ventet, men skjedde aldri :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå