Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har veldig nedsatt aktivitet for tiden. Har mye vondt, mange plager. Blandt annet er der bekkenløsning, symfyseløsning, gangvansker i forbindelse med det, prolaps i ryggen som lager sine smerter, og smerter i beina... Som dere sikkert skjønner er jeg ikke i all verdens med aktivitet for tiden, men er jo veldig redd for å skulle få blodpropp eller lignende, så jeg spør da, er det noen som har gode råd til hva jeg kan gjøre.. Hadde tenkt å starte opp med basseng, men så gikk slimproppen over 6 dager eller noe (litt og litt) og har derfor fått beskjed fra jordmor om at det kan jeg ikke gjøre.. Så hva annet er relativt greit å gjøre? Kan liksom ikke ligge å dra meg i senga hele dagen heller, blir sprø.. Anonymous poster hash: 5c617...b9e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Tren armene:) da kan du sitte å løfte brusflasker eller manualer. Anonymous poster hash: a40bf...557
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Hehe.. Ja, men burde ikke hele kroppen være litt i aktivitet i allefall? HI Anonymous poster hash: 5c617...b9e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Litt aktivitet er bedre enn ingen aktivitet:) var selv hardt rammet av bekkenløsning, blodtrykksfall og kynnere og ble 100% sykmeldt fom uke 30. Trente armer og rygg sittende:) Basseng syntes jeg ga liten treningseffekt så du går ikke glipp av noe der. Anonymous poster hash: a40bf...557
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Joda, gir ikke så mye effekt, men man får beveget seg på en helt annen måte. slappet av samtidig som man er i aktivitet Så hadde vært kjekt. men får ta det etter at minsten er kommet Ikke såå lenge igjen nå.. Teller dager hi Anonymous poster hash: 5c617...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå