Gå til innhold

Gode råd til aktivitet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig nedsatt aktivitet for tiden. Har mye vondt, mange plager. Blandt annet er der bekkenløsning, symfyseløsning, gangvansker i forbindelse med det, prolaps i ryggen som lager sine smerter, og smerter i beina...

 

Som dere sikkert skjønner er jeg ikke i all verdens med aktivitet for tiden, men er jo veldig redd for å skulle få blodpropp eller lignende, så jeg spør da, er det noen som har gode råd til hva jeg kan gjøre.. 

Hadde tenkt å starte opp med basseng, men så gikk slimproppen over 6 dager eller noe (litt og litt) og har derfor fått beskjed fra jordmor om at det kan jeg ikke gjøre..  

Så hva annet er relativt greit å gjøre? Kan liksom ikke ligge å dra meg i senga hele dagen heller, blir sprø..  

 



Anonymous poster hash: 5c617...b9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren armene:) da kan du sitte å løfte brusflasker eller manualer.

 

Anonymous poster hash: a40bf...557

Skrevet

Hehe.. Ja, men burde ikke hele kroppen være litt i aktivitet i allefall? :) 

 

HI



Anonymous poster hash: 5c617...b9e
Skrevet

Litt aktivitet er bedre enn ingen aktivitet:) var selv hardt rammet av bekkenløsning, blodtrykksfall og kynnere og ble 100% sykmeldt fom uke 30. Trente armer og rygg sittende:)

Basseng syntes jeg ga liten treningseffekt så du går ikke glipp av noe der.

 

Anonymous poster hash: a40bf...557

Skrevet

Joda, gir ikke så mye effekt, men man får beveget seg på en helt annen måte. slappet av samtidig som man er i aktivitet :) Så hadde vært kjekt. men får ta det etter at minsten er kommet :) 

Ikke såå lenge igjen nå.. Teller dager :)

hi



Anonymous poster hash: 5c617...b9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...