Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hvor lang tid gikk det fra dere startet behandling til dere ble bedre? Jeg er på andre dag med medisin og har ikke blitt bedre enda. Har 39 i feber, kvalm men har ikke så vondt i nyra lenger. Anonymous poster hash: 6a910...aff
piranha Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Første gangen jeg hadde det hadde det gått så langt at jeg ble veldig dårlig, og det tok fem dager før jeg ble bedre. De andre gangene har det begynt å bedre seg på dag tre med medisiner. Hvis det ikke er bedre i morgen, eller fredag kontakter du lege for å sjekke. Kan hende du må ha andre medisiner. God bedring
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 4-5 dager ca.. God bedring Anonymous poster hash: 2e42b...f16
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Nå vet ikke jeg hvilke medisiner du har fått, men jeg ble innlagt og fikk intravenøs antibiotika, første dagen merket jeg ingen forskjell, men utpå andre dage kjente jeg at smertetoppen ikke var like ille som dagen før.. Anonymous poster hash: 81ee8...5cc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Jeg tar Selexid. Tok 2 Paracet for 1 time siden og har fortsatt 39 i feber. Men takk for svar alle sammen. hi Anonymous poster hash: 6a910...aff
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Jeg gikk på selexid x antall ganger for urinveisinnfeksjon. den siste gangen hjalp det ikke i det hele tatt, og det var derfor jeg ble innlagt for å få intravenøs antibiotika, jeg ble og utskrevet med ennå en uke med sterke antibiotika (svangerskaps godkjente selvsagt) men ja.. Jeg synes du burde ringe legevakten og få de til å ta crp av deg for å få det sjekket på nytt. for det er ikke noe du skal tulle med. Kan hende du må ha sterkere medisiner. #4 Anonymous poster hash: 81ee8...5cc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 hmm.. jeg var ikke så dårlig, følte meg "bra", men måtte ha intravenøst antibiotika i 5 dager før jeg kunne dra hjem. Crp var fortsatt over 100 når jeg dro fra sykehuset også var det en eller to uker med antibiotika etterpå. Syntes du skulle fått sjekket crp`en.. Anonymous poster hash: 03f3e...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå