Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hva gjorde hun/han? Trilla med barn, eller andre ting i huset? Anonymous poster hash: e2ee2...a3e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 De leker og passer på barna. Enten så du kan gå ut en tur, konsentrere deg om et av barna i en søskenflokk ell bare ligge med beina på bordet en liten stund. Home Start er avladtning for de som ikke har krav på det men som trenger en pust i bakken en periode. Jeg fikk hjelp fra de da mannen tjenestegjorde i utlandet og jeg var alene med flere små uten familie i nærheten. Anonymous poster hash: c61ab...186
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Hvor mange timer var de hos deg per gang? Anonymous poster hash: e2ee2...a3e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Hvor mange timer var de hos deg per gang? Anonymous poster hash: e2ee2...a3e 3 timer. Men skulle jeg noe spedielt som tok lengre tid enn det var hun der gjerne lenger. Anonymous poster hash: c61ab...186
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Hun var her idag, og jeg føler liksom at jeg ikke helt klarer å vite hva jeg skal sysselsette henne med etter at turen med vognen er unnagjort. Men neste gang skal jeg ta mathandling og klesvask og klesbretting (som er i en annen etasje) :=) Anonymous poster hash: e2ee2...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå