Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Er det noen som har erfaringer med denne bæreselen, som kan fortelle litt om den? Hva er bra/dårlig osv? Anonymous poster hash: be332...c61
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Anbefaler Ergobaby!! Anonymous poster hash: 406c8...3a2
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Bedre enn de gamle babybjørn, men absolutt ikke det beste på markedet. Anbefaler manduca, eller ergo. Anonymous poster hash: f55cb...5e1
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Vi brukte den da babyen var 3 måneder og nektet å ligge i vogn. Selen er enkel å ha på uten hjelp fra andre, og babyen sitter/ligger godt i den. Det eneste negative jeg kommer på er at det kunne vært mer støtte rundt hodet, men det gjelder faktisk mei tai-en min også som jeg synes denne selen minner veldig om. Vi har brukt den på reiser (-flyplasser), og når vi har vært på trilletur og babyen plutselig begynte å hylskrike. Selen har hatt fast plass under vognen. Babyen henger ikke etter bekken i en badedrakt-lignende del slik som på den gamle modellen (-som alle tenker på når de snakker nedsettende om babybjørn). One-modellen er ganske annerledes, og vi hadde kjøpt den igjen. Anonymous poster hash: 74de5...c32
Darwina Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Vi har den og er veldig fornøyd! Lett å få på og barnet sitter godt i den. Er glidelås der beina stikker ut så man kan selv velge hvor "froskete" barnet skal sitte:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Jeg ville heller kjøpt ergobaby, manduca eller angelpack. Bedre for både mor og barn. Angående hodestøttw som en snakker om her så er Mei taier ulike og se fleste støtter hodet godt. Anonymous poster hash: a1a42...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå