Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Har ei datter som nå skal til lege og ta EKG. Hun har normale hjerteslag men plutselig er det akkurat som det blir ugjevt og at det kommer et ekstra slag. ( lyttet på brystet ved å legge hodet på) Noen som har vært borti noe lignende eller vet om det er ufarlig? Ikke vært hos lege men skal til neste uke. Klaget litt over smerter 2-3 ganger i løpet av en ukes tid på venstre side. Anonymous poster hash: 536a3...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå