Gå til innhold

Blir litt redd nå ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobben og plutselig blir jeg kjempe svimmel. Kjenner hele hodet gå rundt og jeg føler jeg skal gå i bakken. Tør ikke reise meg opp for da er jeg sikker på at jeg faller.

Er litt bedre nå, men er svimmel, skjelver, svetter og er kvalm.

Jeg har ikke vært på toalettet på 13 dager, kan det ha noe med saken å gjøre, eller kan det være noe annet?

Anonymous poster hash: 181e0...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på jobben og plutselig blir jeg kjempe svimmel. Kjenner hele hodet gå rundt og jeg føler jeg skal gå i bakken. Tør ikke reise meg opp for da er jeg sikker på at jeg faller.

Jeg har ikke vært på toalettet på 13 dager, kan det ha noe med saken å gjøre, eller kan det være noe annet?

Anonymous poster hash: 181e0...a4e

har det slik hver dag, ( med unntak av svetting). gjerne små anfall flere ganger daglig. Har ingen råd for vet ikke hva det kommer av, men lykke til. Det er GRUSOMT

Anonymous poster hash: fddcb...b3b

Skrevet

gå på apoteket, kjøp laxoberal (dråper) eller i tablettform og kast innpå sammen med MASSE vann. Du er nødt til å komme deg på do. Vil tippe at det er derfor du ikke føler deg bra. 

hilsen sykepleier

Anonymous poster hash: e5803...22f
Skrevet

Har hørt det er normal å være svimmel.. prøvd å drikk eller spis noe med sukker, kanskje det hjelper

Anonymous poster hash: bfd3e...6e1
Skrevet

Jeg har ikke vært på toalettet på 13 dager, kan det ha noe med saken å gjøre, eller kan det være noe annet?Anonymous poster hash: 181e0...a4e

Kom deg til legen!!!

Anonymous poster hash: b6961...50b

Skrevet

Det kan være alt fra ubehag av forstoppelse, blodsukkerfall og annet trivielt til seriøse ting som hjerneblødning. Reis til legen du, spesielt siden det har holdt på en stund. Da kan du om ikke annet få hjelp for forstoppelsen.

Anonymous poster hash: bab73...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...