Gå til innhold

ang reise, barn på nettopp fylt 3..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal reise på ferie til uka, og minsten har nettopp blitt 3 år. Jeg har en ubrukt ergobaby sele, og leser flere steder at det kan lønne seg å ta med, for å slenge på ryggen. 

har igrunn aldri prøvd, men han liker jo å bli båret han også. og tenker på flyplass osv, er det kanskje kjekt å prøve? 

hvis ikke , så tenkte jeg å selge den som ubrukt...hmm

hjelp meg litt da jenter :D

Anonymous poster hash: 9e960...2ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta den med. Vi har brukt ergobaby til unger på nesten fem år, og det fungerer ypperlig. Best å bære på ryggen, men da sitter ungen trygt, kan sove om han trenger det (fest hetta som støtter hodet) og du har armene fri. 

Anonymous poster hash: 42368...56c
Skrevet

Ergobaby er genial, og funker også bra på eldre barn. Spesielt hvis man må "løpe" gjennom flyplassen ved mellomlanding :)

Skrevet

ta den med. Vi har brukt ergobaby til unger på nesten fem år, og det fungerer ypperlig. Best å bære på ryggen, men da sitter ungen trygt, kan sove om han trenger det (fest hetta som støtter hodet) og du har armene fri. 

takk, da skal jeg jammen meg gjøre det :) kanskje øve litt nå de få dagene før vi drar.. Hehe.. Kan det lønne seg mon tro? ja , vi reiser natt/tiiidlig morgen, og det kan godt hende han blir trøtt, så det virker kjekt.  kan jo bare stappe den nedi håndbagasjen når den må pakkes vekk :) 

Har en på 5 og, på 20 kg. kan den virkelig brukes til de og? hehe. ny i gamet. Kjøpte den til nr 3, men som ikke klarte seg, så da ble den liggende i skapet

Skrevet

standard ergobaby er sikkerhetstestet opptil 41kg, men det blir tungt etter en stund om du ikke er vant til å bære. Men for korte strekk, så funker det helt sikkert på femåringen og. når jeg skal pakke sammen selen bruker å holde selen opp etter hoftebeltet og rulle "ryggstykket" og skulderselene rundt denne, bretter resten av skulderselene ned før jeg legger hoftebeltet rundt "ballen" en gang og knipser igjen hoftebeltelåsen og strammer. Da blir det en liten ball som holder seg samlet, og du kan bære den etter den lille strikkhempen ytterst på hoftebeltet. 

Skrevet

takk for tips.  :) da skal jeg trene litt på dette, og håpe han ønsker å sitte oppi der, for ser for meg at det må være nydelig å bære minsten oppi der på natta på flyplassen. Var veldig snill forrige gang også, da ett år mindre, og ville såå gjerne ha slik. så nå kan jeg jo dra den frem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...