Gå til innhold

hva kan jeg selge de for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vinteren nærmer seg, splitter nye viking goretex sko, svart og mørk blå. STr 24. Betalte 800 kr. Ligger i esken sin. Aldri tatt ut

Anonymous poster hash: cbf9a...bcf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje meir enn halv pris i alle fall. Sjølv om dei ikkje er brukt, vil ikkje folk betala meir enn max halv pris for slikt.

Anonymous poster hash: df2b9...9ca
Skrevet

ok, da kan jeg prøve å selge de for 500. :)  Men må jo vente til neste høst da...hehe

Skrevet

Prøv med halv pris. Husk at det er mange som har kjøpt vintersko til neste år på salg nå til både halv pris og av og til enda billigere. Mulig det er lurt å vente til høsten når folk er mer i kjøpe-vintersko-modus.

Skrevet

takk for tips! Ja, jeg kan legge de ut i september eller noe. Litt i forkant, men bedre enn for sent :D 

de er jo så fine, så kjedelig at de ikke passet gitt. 

Skrevet

Jeg har brukt de skoene på gutten min hver vinter i 6 år aldri betalt mere enn 599kr for de nye.så ville solgt de til 200-300kr

Skrevet

Jeg har brukt de skoene på gutten min hver vinter i 6 år aldri betalt mere enn 599kr for de nye.så ville solgt de til 200-300kr

oi, jeg betalte 899... søren altså. Hehe..Men gode sko da vel og merke. Det skal jo sies. Men men. heldig du :) 

jeg får heller senke prisen noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...