Gå til innhold

HAT

Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har vært uten vaskemaskin i straks to uker. Og garderoben er TØMT. Dessuten har jeg spist meg såpass opp at jeg ikke kommer inn i halvparten av klærne. Så i dag skulle jeg ut og kose meg med litt shopping med lilletulla, planen var å dra når butikkene åpnet, så jeg kunne slippe alle de som bare går i veien for meg ellers...og så kunne snuppa sove søtt i vogna mens jeg fikk konsentrere meg om mitt.

Nei.

Måtte vente på svogeren min, som trengte hjelp med noen papirer. Ok, ikke hans feil, dessuten kunne han bare i dag ettersom han ikke bor her i byen. Men da ble snuppa overtrøtt, og til slutt måtte jeg bare legge stakkaren. Ting tar som kjent tid, og nå er hun endelig våknet.

Er nå dritsur og på vei til butikk med fjottfolk som går i veien for meg (divaen), med høyst våken baby og en storebror som straks skal hentes i barnehage.

Skjønner ikke helt hvorfor, men jeg er rett og slett så irritert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. All shoppelyst er forduftet. I morgen er alt stengt og fredag blir det en dusteikea-tur. Lørdag er det dugnad her hjemme, så jeg får eventuelt ikke shoppet før på mandag, og da er alternativet å gå naken/eller i skitne klær til da. Og nå søkte jeg nettopp kaffe på den halvrene genseren min.

Her må det visst både sjokolade og smugrøyking til.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Sølte! Sølte for faen!

Skrevet

Stakkars flekkete nakenullteppe, du har min fulle sympati (og er du i nærheten kan du svinge innom og raide skapet mitt for rene klær - jeg har nok til flere borettslag og i alle str jeg kan tenkes å være, inkl noen som er wholly delusional :) ) - man MÅ får vaska, folk MÅ holde seg unna med sin seighet og treighet, det er bare sånn det er. Jeg kan godt symphate med deg.

Skrevet

Sjokolade er universalmedisin for slike og tilsvarande situasjonar.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tre kjoler, åtte bukser, en singlet og elleve gensere senere kan jeg konstatere at butikkene i dag med sine gjennomsiktige overdeler, flagrete bukser i psykedeliske mønster, og alt for korte kjoler kan reise...cellulittene på lårene lever sitt eget liv og jeg er så bleik at alle blodårer synes, overalt. Drar hjem.

Skrevet

Hohoho, nå lo jeg litt. Sånn halvveis av gjenkjennelse, dessverre.

Skrevet

Hva er greia med alle de gjennomsiktige toppene? Jeg ønsker meg da virkelig ikke sommertøy som jeg enten må ha trøye under eller stille ut alle valker og bulker i full offentlighet?

Kom hit med skittentøyet ditt! Jeg har vaskemaskin, tørkestativ og sjokolade. Skulle det knipe, så har jeg også rødvin og reine truser :)

Skrevet

Du har all min sympati!! :)

Skulle gjerne vaska alle klærne dine jeg. Har også masse sjokolade og annet usunt søppel :D

Har selv kommet til mannen i campingvogna som jeg trodde sto i gardsrommet hos noen i alle fall nesten.

Neida. Etter at jeg hadde passert de siste husene til de som liker å bo alene i skogen passerte jeg de som har hytte utfor befolka plass. Deretter passerte jeg de som har hytte utforbi alle folk og fe. Så kjørte jeg litt til og der sto campingvogna.. Godt vi skal hjem på lørdag likevel kanskje :P

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha! Tusen takk! Skulle tatt seg ut å bare rømme fra mann og barn, på grunn av litt vaskemaskintrøbbel...men i dag tror jeg at jeg var farlig nær altså, jeg har vært forbannet og på gråten hele dagen :( for en skikkelig drittdag! Mulig jeg var farlig nær å bli kastet ut hjemmefra også, når jeg tenker meg om :fnise:

Jeg skjønner virkelig ikke greia jeg heller...90% av toppene krevde singlet under skulle jeg ha brukt dem. Og da blir jo poenget borte, jeg vil jo ha en kjølende effekt, ikke motsatt!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi Moota, akkurat nå hørtes det deilig ut å bare være helt alene, langt langt unna folk og fe...Nyt det litt for meg da i det minste ;)

Skrevet

tquote name="UndrendeUllteppe" post="146403505" timestamp="1401307088"]

Hihi Moota, akkurat nå hørtes det deilig ut å bare være helt alene, langt langt unna folk og fe...Nyt det litt for meg da i det minste ;)Det hadde løyst klesproblemet i alle fall, kunne vore naken på ubestemt tid :P

Skrevet

Du, ullteppe! Du har PMS! Bare spis sjokolade et par dager så gir det seg! Banna bein! (Undervurdert uttrykk)

Skrevet (endret)

Ullteppe, du fortjener medalje! Åtte bukser med de forutsetningene (hakesleppsmilefjes)?... Jeg hadde kanskje klart to hvis jeg var i god shoppingform og alt lå til rette. Hadde jeg vært i din tilstand hadde jeg til nød greid å få med meg noen t-skjorter som ikke krevde prøving.

Arrangerer du shoppingkurs? :D

Endret av bIomstre
Skrevet

Vaskerommet her er stengt fordi et brødhue har klart å putte møkkapenger (ugyldig valuta) på maskinen.

Å fly på bygda med skittentøyet er ikke kult. er så heldig at det bare var å komme til svigers med tøyet. Ikke noe problem å låne maskin, trommel og stativ. Ikke like kult å ringe til svigers (de er på ferie) og spørre hvor sikringskapet er.

Har så mye symp for deg, og bor du i nærheten så kom med tøyet. Vi tar det hos svigermor og slenger beina på bordet mens vi venter på at tøyet tørker.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Du, ullteppe! Du har PMS! Bare spis sjokolade et par dager så gir det seg! Banna bein! (Undervurdert uttrykk)

Vel, det var min siste dag i perioden i går...Så da kan du jo tenke deg hvilken fryd jeg er når det står på som verst :hoho:

Stakkars mannen :(

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ullteppe, du fortjener medalje! Åtte bukser med de forutsetningene (hakesleppsmilefjes)?... Jeg hadde kanskje klart to hvis jeg var i god shoppingform og alt lå til rette. Hadde jeg vært i din tilstand hadde jeg til nød greid å få med meg noen t-skjorter som ikke krevde prøving.

Arrangerer du shoppingkurs? :D

Det var vel mer innbitt aggresjon som motiverte meg skal jeg være helt ærlig :fnise: Jeg hater å prøve klær...og jeg hater prøverom, og jeg hater hater hater speil og lys i prøverom! ;)

Skrevet

Bor du i nærheten av meg er det også bare å komme!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vaskerommet her er stengt fordi et brødhue har klart å putte møkkapenger (ugyldig valuta) på maskinen.

Å fly på bygda med skittentøyet er ikke kult. er så heldig at det bare var å komme til svigers med tøyet. Ikke noe problem å låne maskin, trommel og stativ. Ikke like kult å ringe til svigers (de er på ferie) og spørre hvor sikringskapet er.

Har så mye symp for deg, og bor du i nærheten så kom med tøyet. Vi tar det hos svigermor og slenger beina på bordet mens vi venter på at tøyet tørker.

Hva er det med folk? Hvordan får folk slike idiotiske idéer?

Tusen takk for invitasjonen, jeg tror ikke vi bor i umiddelbar nærhet, men heldigvis ligger alt til rette for at ting blir ordnet i morgen! Så da vet jeg hva jeg skal bruke helgen på :rolleyes:

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Bor du i nærheten av meg er det også bare å komme!

Takk til deg også, kanskje vi burde arrangere vasketreff :P

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet
tquote name="UndrendeUllteppe" post="146403505" timestamp="1401307088"]

Hihi Moota, akkurat nå hørtes det deilig ut å bare være helt alene, langt langt unna folk og fe...Nyt det litt for meg da i det minste ;)

Det hadde løyst klesproblemet i alle fall, kunne vore naken på ubestemt tid :P

Neste gang dette skjer får jeg bare ringe Moota og låne campingvogna og pakke nothing ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...