Gå til innhold

Manuellterapeuten min er så himla deilig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om han påfører meg smerter, blir jeg rett og slett mo i knærne når jeg er til behandling....fantaserer om han også....*sukk* tipper jeg tenker sånn fordi han er forbuden frukt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor i landet befinner vi oss, høres ut som vi går til den samme MT.

Anonymous poster hash: 81e72...3f4
Skrevet

Bergen....

Jeg gikk til massasjeterapeut for 10-12 år sden, og vi hadde en veldig god kjemi, men jeg trodde han var homo, for jeg fikk blandede signaler... Så etter et par mnd sendte jeg han en mld,  om han var intr i gutter, eller damer også - og om vi skulle treffes.

Vi var sammen i et år, og har siden da vært bestevenner. I dag er han far til barnet mitt, og vi er en "lykkelig familie" selv om vi ikke er kjærester, bor sammen eller har sex.

Anonymous poster hash: a7a76...cca

Skrevet

Bergen....

Jeg gikk til massasjeterapeut for 10-12 år sden, og vi hadde en veldig god kjemi, men jeg trodde han var homo, for jeg fikk blandede signaler... Så etter et par mnd sendte jeg han en mld,  om han var intr i gutter, eller damer også - og om vi skulle treffes.

Vi var sammen i et år, og har siden da vært bestevenner. I dag er han far til barnet mitt, og vi er en "lykkelig familie" selv om vi ikke er kjærester, bor sammen eller har sex.

Anonymous poster hash: a7a76...cca

sukk, det hadde jo bare vært drømmen...men han har vel ikke lov til å date meg når jeg er pasient...og jeg har gått til han i åresvis....han spurte meg i dag om hvordan det gikk med kjærligheten og vi prater veldig godt sammen. Får gåsehud når han tar på meg...

Skrevet

Bergen....

Turbo danmarksplass?

Anonymous poster hash: 7babb...766

Skrevet

Bergen....

Turbo danmarksplass?

Anonymous poster hash: 7babb...766

Nei

Skrevet

Har en i Tromsø som også er innmari deilig, men tror dessverre han er homo!

Anonymous poster hash: d06fc...df0
Skrevet

Min er definitivt ikke homo...skal til han to ganger neste uke, gleder meg allerede selv om det gjør veldig vondt ;)

Skrevet

Min i Bodø er og ganske hot ;)

Anonymous poster hash: 0c359...802

Skrevet

Det er litt spesielt at han spør deg om kjærlighetslivet. Jeg ville tatt mot til meg, og eventuelt byttet manuellterapeut og gått for dating. Han er meget mulig interessert, siden han engasjerer seg i kjærleikslivet ditt :D

Anonymous poster hash: 3fb20...ab7
Skrevet

Vågen?

Anonymous poster hash: d4053...b59

Skrevet

Skjønner at jeg går glipp av noe, min manuellterapaut er nemlig dame.... Men til gjengjeld er hun helt råå 😊

Skrevet

Jeg gikk til en gift behandler, og det var en sinnsykt spenning mellom oss. Aldri vært så kåt i hele mitt liv. Måtte rett på do og tørke meg etter behandlingen;-) vil ikke si hva det endte med, men jeg måtte slutte å gå der dessverre. Tenker ofte på han enda;-)

Anonymous poster hash: 99010...67e

Skrevet

Han holder til i Fana. Jeg skal se hvordan det går neste uke, og hvis han er singel skal jeg spørre han om han vil finne på noe :)

Skrevet

Han har seff samboer :(. Så da er det bare å la han være i fred....

Skrevet

Ånei, kjipern... :(

Anonymous poster hash: 4f35d...f53

Skrevet

Ånei, kjipern... :(

Anonymous poster hash: 4f35d...f53

Ja, men jeg hadde blitt særs overrasket hvis han var singel! Vi har så god kjemi at det er helt skummelt :(

Skrevet

Kjipt - men, bedre at du finner en som du ikke går i behandling til. Det er en del kinkige avgjørelser som må tas når det er pasient-terapeut-forhold.

Tenk at du nå har kjent på litt av hvordan du ønsker din neste mann skal være, da er det lettere å kjenne det igjen :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 87ba5...f8c

Skrevet

Hadde også en slik en gang, men dette var i Oslo ;). Aner verken sivilstatusen hans, eller om han også syntes vi hadde en seksuell tiltrekning som var til å ta og føle på, men jeg måtte bare slutte å gå dit. Fant dessverre ingen som var like dyktig igjen.

Skrevet

Kjipt - men, bedre at du finner en som du ikke går i behandling til. Det er en del kinkige avgjørelser som må tas når det er pasient-terapeut-forhold.

Tenk at du nå har kjent på litt av hvordan du ønsker din neste mann skal være, da er det lettere å kjenne det igjen :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 87ba5...f8c

Takk, jeg kommer til å fortsette å gå til han, for han kjenner min sykehistorie godt og er utrolig flink. Så får jeg bare "nyte" den tiden, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...