Gå til innhold

støttestrømpe og flytur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er plaget med åreknuter og er gravid i uke 9 nå. Skal ut og fly imorgen, flyturen tar 50min..trenger jeg virkelig støttestrømper for den korte turen? Jeg jobner til vanlig på kontor og sitter mye stille i lange perioder.

Anonymous poster hash: 6394e...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du både er gravid og er plaget med åreknuter, så burde du virkelig bruke støttestrømper.

Du burde jo egentlig bruke støttestrømper til daglig når du sitter så mye er plaget med åreknuter og er gravid.

Anonymous poster hash: 8cf55...e51
Skrevet

Tja.... Jeg haddeikke giddet. :)

Anonymous poster hash: a3675...a7f

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg vet at jeg burde ha brukt det hele tiden, men jeg har ikke sumlet meg til å få tak i det for da må jeg ta mål av benet når jeg srår opp og så langt har ikke jeg kommet meg ;) Så planen er der helt klart, men skal ut og reise imorgen..så det kom litt brått på ;) gidder ikke være anonym :)

Skrevet

Ta deg en tur innom nærmeste apotek og spander på deg to par, minst! Bruk det daglig - blodproppfaren er stor som gravid!

Anonymous poster hash: c1316...43c
Skrevet

Ta deg en tur innom nærmeste apotek og spander på deg to par, minst! Bruk det daglig - blodproppfaren er stor som gravid!

Anonymous poster hash: c1316...43c

Herrefred,skulle tro at annenhver gravide fikk blodpropp som gravid sånn som du kommenterer!

Hi: jeg er 8 uker på vei når vi skal ut og fly til syden på lørdag! Har for sikkerhets kjøpt meg noen støttestrømer, like greit å forebygghold ødem og evt blodpropp!

Jeg kjøpte mine på Jula av alle steder,hehe :-) men du får se på apoteket og hos enkelre liv også :-)

Anonymous poster hash: 3b922...8d2

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg er ikke førstegangsgravid altså bare så det er sagt ;) nr 3 her. Skal ta meg en tur på et apotek etter jobben, er bare det at jrg fikk beskjed om å ta mål av benet med en gang jeg sto opp..men det har jeg jo ikke gjort ;) men får se hva de sier :)

Takk for svar

Skrevet

Jeg er ikke førstegangsgravid altså bare så det er sagt ;) nr 3 her. Skal ta meg en tur på et apotek etter jobben, er bare det at jrg fikk beskjed om å ta mål av benet med en gang jeg sto opp..men det har jeg jo ikke gjort ;) men får se hva de sier :)

Takk for svar

Jeg har ikke tatt noen som helst mål, har en gjennomsnittlig legg både rundt og i lengden! Det viktigste er vel at det er noen Lunde kompresjon!

Anonymous poster hash: 3b922...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...