Gå til innhold

Jeg er så forelsket, men er han for gammel for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forelsket i en mann, og han i meg. Jeg er 23 og han er 37! Jeg har ett barn fra før, han har to jenter på 10 og 11 år. Hvordan skal dette bli? Vi har vært " nesten sammen" i snart 6 mnd, men ikke gjort noe alvor ut av det enda, men vi er veldig klare begge to. Han mener dette vil gå veldig fint, men jeg er skeptisk. Jentene og jeg kommer godt overens, de er herlige, og de forguder sønnen min som er 2,5 år. Det jeg tenker på er hva familie og venner vil si. Vi har ikke innvolvert så mange enda. Hans omgangskrets er jo naturligvis på hans alder, og jeg har mange venner på min egen alder, men også noen på hans. Uff, dette ble litt rotete, men er det andre her som er på min alder med mann i tredveåra? Hvordan fungerer det?

Jeg er ferdig utdannet og i fast jobb fra høsten, så vi vil få et rolig og stabilt familieliv. Han er selvstendig næringsdrivende.

Anonymous poster hash: f0850...39d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på :)

Alder er bare et tall og så lenge dere trives sammen og til og med går godt overens med hverandres barn er det bare å kjøre på syns jeg! :)

Anonymous poster hash: a3b4d...517

Skrevet

Høres da ut som en normal alders forskjell :) Jeg er 26 og mannen min er 39. Hvert sammen i tre år og et barn :)

Er bare deg selv som stopper dette her ;)

Anonymous poster hash: 71706...1b3

Skrevet

Hvis dere har det bra sammen og det fungerer bra med barna, ser ikke jeg noen grunn til å ikke gjøre alvor av det.

Alder er bare et tall på hvor lenge vi har vært her på jorda, ikke hvor vi er i livet.

Jeg hadde gitt forholdet en real sjanse, og ikke brydd meg om hva alle måtte mene om aldersforskjellen.

Skrevet

Du trenger jo heller ikke presentere ham ved å si at "Hei, dette er min nye kjæreste Johannes. HAN ER TRETTISJU ÅR😱😱😱😱😱"

Trenger ikke nevne alder engang, presenter ham som kjæresten din, så får de heller spørre, de som lurer :) Det er ingen som har noe med det uansett :)

Anonymous poster hash: a3b4d...517

Skrevet

Ikke tenk på alderen, tenk på mennesket.

Er 11 år mellom min mann og jeg, og ingen jeg kjenner har et bedre ekteskap eller bedre forhold enn oss (det SIER venninnene mine også!)

Latter, tull og tøys, vi respekterer hverandre, beundrer hverandre, er hverandres aller beste venn.

Høres ut som om dette er en mann du er svært forelsket i og i tillegg liker godt som person, så da er det vel bare å kjøre på.

Anonymous poster hash: dd921...2a4
Skrevet

Kjør på sier jeg.

Skrevet

Min samboer er 35 og jeg er 25. Vi har vært sammen i fire år og har ett barn. Vi tenker aldri på aldersforskjellen :)

Ikke la alderen hindre deg i å leve sammen med en flott mann!!

Anonymous poster hash: 96c1b...b0c

Skrevet

Faren til eldstedattera mi er 14 år eldre enn meg. Vi møttes da jeg var 20 og han 34. Funket bra de første 2 årene, vi fikk dattera vår da jeg var 21. Men etterhvert slet jeg mye med å "måtte være eldre enn jeg egentlig var", mentalt. Vi skilte lag etter 5 år, men har beholdt et godt vennskap. I dag er jeg 34 og han 49. Hadde vi møtt hverandre i dag så ville det nok vært anerledes.. Men det er MIN historie da. Har hørt om mange som har fått det til å funke til tross for stor aldersforskjell.. :)

Anonymous poster hash: f708d...457

Skrevet

Jeg er så forelsket i en mann, og han i meg. Jeg er 23 og han er 37! Jeg har ett barn fra før, han har to jenter på 10 og 11 år. Hvordan skal dette bli? Vi har vært " nesten sammen" i snart 6 mnd, men ikke gjort noe alvor ut av det enda, men vi er veldig klare begge to. Han mener dette vil gå veldig fint, men jeg er skeptisk. Jentene og jeg kommer godt overens, de er herlige, og de forguder sønnen min som er 2,5 år. Det jeg tenker på er hva familie og venner vil si. Vi har ikke innvolvert så mange enda. Hans omgangskrets er jo naturligvis på hans alder, og jeg har mange venner på min egen alder, men også noen på hans. Uff, dette ble litt rotete, men er det andre her som er på min alder med mann i tredveåra? Hvordan fungerer det?

Jeg er ferdig utdannet og i fast jobb fra høsten, så vi vil få et rolig og stabilt familieliv. Han er selvstendig næringsdrivende.

Anonymous poster hash: f0850...39d

Veldig greit med en moden mann som er klar for barn for deg da. Da må du fort finne en over 30 likevel. Så hvorfor begynne på det prosjektet når du har funnet han. Drit i hva andre mener. Grattis med kjæreste!

Skrevet

Så lenge dere er mentalt på samme nivå, så er alderen bare et tall, dere har hatt startende forhold i 6 mnd alt, dere har det bra sammen, ungene trives både sammen og med dere voksene.. Kjør på :) Noen vil kanskje ha meninger om aldersforskjellen, men de stenger man ørene for :)

Anonymous poster hash: 7495d...76e
Skrevet

Ti år er ikke så mye når du er såpass voksen, mener nå jeg. Hadde du vært 20 hadde du kanskje hatt behov for en annen livsstil enn han, mens nå er dere kanskje likere på den måten. Ikke bry deg om hva andre mener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...