Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hva skal dere i sommer? Ferie eller kose dere hjemme? vi skal en tur til sverige en helg, utenom det har vi ingen planer. noen som skal i parker eller lignende? trenger litt insprasjon Anonymous poster hash: 725f1...c0f
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Dagstur til fårup sommerlatskap i Danmark. Koster bare 229 pr pers for båt pluss inngang i parken. Anonymous poster hash: aa529...9c6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 1 uke i Blindleia (hytte) Ellers blir det nok mest hjemmeferie, men en tur til Tusenfryd må vi nok ha. Reiser en tur til utlandet i høstferien. Anonymous poster hash: 2bcc8...8d9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Kose meg hjemme Anonymous poster hash: 5e8e6...7de
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Jobbe hele sommeren og flytte til ny leilighet. Anonymous poster hash: 8c107...f76
madame Mim Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Campingtur til sør sverige. Kjører dit hvor det er fin vær og hvor ungene kan kose seg. Har 4 uker ferie.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker. Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Først skal vi få baby og være hjemme med den i juni/juli. Regner med noen dagsturer, stranda, en hyttetur og besøk. I august blir det ferie i 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker.Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509 Så koselig da Kjenner til den lykken Anonymous poster hash: 5e8e6...7de
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker.Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509 Så koselig da Kjenner til den lykken Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Den lykke kan ikke beskrives, ikke sant? Hvor kommer du fra? Anonymous poster hash: af28d...509
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #12 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker.Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509 Så koselig da Kjenner til den lykken Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Den lykke kan ikke beskrives, ikke sant? :)Hvor kommer du fra? Anonymous poster hash: af28d...509 Fra Bosnia også Men familien min er heldigvis her, har bare slektninger i Bosnia. Men allikevel, har ikke vært der nede siden '09 og savnet er stort. Så når mine venner reiser ned, blir jeg litt lei meg, for det blir så tomt og alle drar når jeg IKKE kan Men unner alle det, allikevel Anonymous poster hash: 5e8e6...7de
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker.Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509 Så koselig da Kjenner til den lykken Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Den lykke kan ikke beskrives, ikke sant? :)Hvor kommer du fra? Anonymous poster hash: af28d...509 Fra Bosnia også Men familien min er heldigvis her, har bare slektninger i Bosnia. Men allikevel, har ikke vært der nede siden '09 og savnet er stort. Så når mine venner reiser ned, blir jeg litt lei meg, for det blir så tomt og alle drar når jeg IKKE kan Men unner alle det, allikevel Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Koselig at vi er flere Min familie bor også her, men min mann kom hit for noen år siden da vi giftet oss. Hele hans familie er der nede og den varmen vi kjenner hos familien hans - den kan ikke beskrives. Det er som å være dronning hele ferien. Jeg er utrolig glad vi har hans familie der nede. Anonymous poster hash: af28d...509
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #14 Skrevet 28. mai 2014 Jeg skal ikke noe. Er syk og har ingen penger. Mitt største ønske for sommeren er å finne ut hva som feiler meg slik at jeg kan begynne veien mot å bli frisk, men er redd jeg risikerer å gå til godt over sommeren før jeg får time på sykehus. Håper på fint vær slik at jeg får følelsen av en lang, varm og fin sommer. Anonymous poster hash: 5eb4f...687
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #15 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker.Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509 Så koselig da Kjenner til den lykken Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Den lykke kan ikke beskrives, ikke sant? :)Hvor kommer du fra? Anonymous poster hash: af28d...509 Fra Bosnia også Men familien min er heldigvis her, har bare slektninger i Bosnia. Men allikevel, har ikke vært der nede siden '09 og savnet er stort. Så når mine venner reiser ned, blir jeg litt lei meg, for det blir så tomt og alle drar når jeg IKKE kan Men unner alle det, allikevel Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Koselig at vi er flere :)Min familie bor også her, men min mann kom hit for noen år siden da vi giftet oss.Hele hans familie er der nede og den varmen vi kjenner hos familien hans - den kan ikke beskrives.Det er som å være dronning hele ferien. Jeg er utrolig glad vi har hans familie der nede. Anonymous poster hash: af28d...509 Ja:) Det er noe helt annet når det gjelder mennesker der nede, det er så mye varme i dem, man føler seg så godt tatt imot. For å ikke spamme tråden kos dere masse i Bosnia (når den tid kommer) :-) Anonymous poster hash: 5e8e6...7de
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #16 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker.Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509 Så koselig da Kjenner til den lykken Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Den lykke kan ikke beskrives, ikke sant? :)Hvor kommer du fra? Anonymous poster hash: af28d...509 Fra Bosnia også Men familien min er heldigvis her, har bare slektninger i Bosnia. Men allikevel, har ikke vært der nede siden '09 og savnet er stort. Så når mine venner reiser ned, blir jeg litt lei meg, for det blir så tomt og alle drar når jeg IKKE kan Men unner alle det, allikevel Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Koselig at vi er flere :)Min familie bor også her, men min mann kom hit for noen år siden da vi giftet oss.Hele hans familie er der nede og den varmen vi kjenner hos familien hans - den kan ikke beskrives.Det er som å være dronning hele ferien. Jeg er utrolig glad vi har hans familie der nede. Anonymous poster hash: af28d...509 Ja:) Det er noe helt annet når det gjelder mennesker der nede, det er så mye varme i dem, man føler seg så godt tatt imot. For å ikke spamme tråden kos dere masse i Bosnia (når den tid kommer) :-) Anonymous poster hash: 5e8e6...7de Takk takk Anonymous poster hash: af28d...509
LME1001 Skrevet 28. mai 2014 #17 Skrevet 28. mai 2014 Dagstur til fårup sommerlatskap i Danmark. Koster bare 229 pr pers for båt pluss inngang i parken. Anonymous poster hash: aa529...9c6 Fårup Sommerlatskap, faktisk! 😄😄
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #18 Skrevet 28. mai 2014 Lilleputthammer-parken og dyreparken Anonymous poster hash: 52bfe...3c1
Mamma`n til turbo Skrevet 28. mai 2014 #19 Skrevet 28. mai 2014 Jeg og datteren min skal en helg til Kristiansand på førsommeren også reiser vi 6 uker til Karibien i begynnelsen av juli :-D
Øyne som ser!! Skrevet 28. mai 2014 #20 Skrevet 28. mai 2014 2uker til alcudia med mannen, sønnen vår og svigermor. 1 uke til Barcelona bare med mannen og 3-4 dager i dyreparken. Gleder meg:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #21 Skrevet 28. mai 2014 En uke i Hellas med kjæresten og en uke i Danmark med barna våre. Så er det diverse musikkfestivaler. Anonymous poster hash: bdd2e...773
Daquiry Skrevet 28. mai 2014 #22 Skrevet 28. mai 2014 Langhelg i London og to uker i Tyrkia. Håper å få reist på cruise også.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #23 Skrevet 28. mai 2014 Bomstadbaden i Sverige:D Blir to uker på oss med campingvogn, hvor vi skal bade, shoppe, dra i dyrepark osv. Spent på hvordan vår lille datter på 9 mnd reagerer på reisen.. Anonymous poster hash: 4b81f...8c0
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #24 Skrevet 28. mai 2014 Jeg og min kjære mann skal på 2 ferier i år. Vi skal først 1 uke til Mallorca og 2 uker på Gran Canaria :-))) Gleder meg masse til ferie. Anonymous poster hash: d5ce6...cf8
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. mai 2014 #25 Skrevet 28. mai 2014 Vi skal hjem til familien vår i Bosnia og være der 6 uker.Jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler Anonymous poster hash: af28d...509 Så koselig! Vi har vært på ferie i Kroatia mange år på rad og de siste årene også vært i Bosnia. Skal reise i år også og gleder oss, er så nydelig der nede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå