Gå til innhold

2år.feber dag 3.ringe lege ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vil de bare be oss slappe av hjemme ? Han er oppegående og drikker.men tempn går fra 38 til 39 og omvendt

 

Anonymous poster hash: 0c9de...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man feber over flere dager er det vel anbefalt å gå til lege for å kunne utelukke at det er noe mer alvorlig.

 

Anonymous poster hash: 27b14...143

Skrevet

Du trenger ikke gå til lege. De har mer enn nok å gjøre på. Varer feberen lengre enn en uke kan du sjekke det. Har barnet våte bleier kan du ta det helt med ro

 

Anonymous poster hash: a3e2d...ad9

Skrevet

Feber er ikke farlig så lenge allmenntilstanden er bra!

 

 

 

Anonymous poster hash: ee75b...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...