Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Eller vil de bare be oss slappe av hjemme ? Han er oppegående og drikker.men tempn går fra 38 til 39 og omvendt Anonymous poster hash: 0c9de...7ce
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Har man feber over flere dager er det vel anbefalt å gå til lege for å kunne utelukke at det er noe mer alvorlig. Anonymous poster hash: 27b14...143
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Du trenger ikke gå til lege. De har mer enn nok å gjøre på. Varer feberen lengre enn en uke kan du sjekke det. Har barnet våte bleier kan du ta det helt med ro Anonymous poster hash: a3e2d...ad9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Feber er ikke farlig så lenge allmenntilstanden er bra! Anonymous poster hash: ee75b...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå