Gå til innhold

Kranglernes-kurvfest (den barnevennlige)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar dere med?

Jeg har tidligere år hatt med ost&skinke-snurrer, minipizza og pasta&kyllingsalat. Trenger nye ideer! Må altså kunne lages dagen før og serveres kaldt (ved middagstid, ca 50 posjoner). :kokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hel kurv med fruktspyd, jordbær/ananas/vannmelon/druer. Kjapt laget, voldsomt populært.

Skrevet

En hel kurv med fruktspyd, jordbær/ananas/vannmelon/druer. Kjapt laget, voldsomt populært.

Glimrende ide :) den rapper jeg til sommerfesten.

Skrevet

Kom på noe mer selv, som jeg har brukt ved en annen annleding:

Foccacia i stor langpanne med små kjøttboller trykket nedi isteden for oliven!

Skrevet

Utrolig kule, biffsøster! (hvor kom nå DET nicket fra, da? har jeg spurt meg noen ganger....)

Ziva, anything for you, daaaaahling! :)

Gjest beef sister
Skrevet

Utrolig kule, biffsøster! (hvor kom nå DET nicket fra, da? har jeg spurt meg noen ganger....)

Ziva, anything for you, daaaaahling! :)

Jeg overforet hunden jeg passer noen ganger med en haug med sånne beef sticks. Tipper den tenkte på meg som sin beef sister da. Det gir meg en stor glede å mate takknemlige og matglade hunder, så det har du meg.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

For å toppe nevnte fruktspyd, så kan du ta marshmellows som du dypper i smeltet sjokolade (det funker nesten enda bedre å smøre på med kniv) og så drysser du raust over med strøssel av type tutti frutti - sett spyd i kjøleskap slik at de stivner litt. Du setter da en slik på toppen av frukten:)

Jeg kjøpte popcorn beger på tgr billig og trykka oasis oppi - da stod spyd stødig. Du kan evt legge noen småstein nedi for tyngde.

Tror aldri jeg har vært såååå kul mamma og barnet fikk heltestatus når vi kom i bhg bærende på de spydene. "Wow har mamman din lagd de der? Hun er råkul assa".

Måtte kjøre vakthold ved kakebordet for å sikre at de minste fikk og ikke store søsken grabbet alle :)

Skrevet

De med bacon i bunnen så veldig gode ut! 

Skrevet

Omelettmuffins er knall. Har en ladning i frysen som nistefyll faktisk. Men når det kommer til å servere i mengder, så har jeg etter å vært vitne til at en hel bryllupsfest ble matforgiftet av eggerøre, en meget stor angst for eggeretter!...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...