Gå til innhold

Inspirert av annet innlegg... Urettferdig behandlet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da min søster ble skilt, kjøpte hun seg et oppussingsobjekt av et hus. Faren vår hjalp henne økonomisk med å handle inn det som trengtes, og pusset opp huset for henne.

Det gikk ikke lenge før søsteren min fant seg en ny kjæreste, og flyttet inn hos han. Dermed solgte hun huset, og satt igjen med en gevinst på 500 000,-

Hun lever nå det gode liv med ferier, ny bil osv, mens jeg og min familie snur på hver krone. Hun har passert 30, og har aldri jobbet, men har det mye bedre økonomisk enn det jeg har..

Kan også legge til at da jeg og samboeren bygde hus, hjalp ikke pappa til verken økonomisk eller på noen annen måte.

Er dette urettferdig behandling?

Anonymous poster hash: a2b52...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er skikkelig kjip mot faren deres. Han hander inn og hun selger det med overskudd, OG beholder pengene selv. Men det må han ta opp med henne.

Anonymous poster hash: b5cf2...fcd
Skrevet

Syns vel ikke du har noen grunn til å være sur, men det har derimot faren din.

Skjønner at han kanskje syns det er vanskelig å ta det opp med henne, men om det var min søster som ikke hadde delt dette overskuddet med vår far så hadde jeg absolutt sagt det til henne.

Anonymous poster hash: 3cde4...e18

Skrevet

Hvis han velger å hjelpe henne og ikke deg så er det hans sak. Det er kjipt for deg, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 84747...921
Skrevet

Enig med dere to øverste. Han tenker vel sitt..,,

Når det gjelder du som som svarte sist, så er jeg enig med deg også, men det var jo ikke mitt spm. Lurte bare på om dere synes det var urettferdig...:) Dette er et par år siden nå, og jeg har et godt forhold til dem begge, men faren vår har alltid forskjellsbehandlet meg og søsteren min. HI

Anonymous poster hash: a2b52...a0a

Skrevet

nja... vet du hvor mye han brukte på matrialer? isåfall så er det det eneste "urettferdige". at hun tjente 500tusen på boligen sin er ikke noe som jeg synes hun skal dele med deg eller faren, men hun hadde kanskje kunna betalt for materialet han hadde betalt for..

Og kanskje du må bøi mere vokal iforholdt til at du ønsker hjelp med div. du også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...