Gå til innhold

Hurra, det er så deilig å være her!


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Jeg testet positiv EL test på søndag.

Gravidtest på mandag, jippiii!!

Jeg er så glad! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg hadde eggløsning 17. mai, positiv test i dag! Håper spiren holder seg frem til februar! :D Er overlykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke lage et nytt emne for å spørre om dette, fordi jeg vil ikke virke helt hysterisk... :P Jeg fikk positiv test i går og har ikm i dag og hadde en liten rosa flekk på papiret da jeg var på toalettet senere. Tok en test til og den er fremdeles positiv, men begge er litt svake, men det skal sies at begge ikke er tatt med morgenurin da. Men har jeg noe å bekymre meg for ang denne rosa flekken? Har hørt om festeblødning og spotting og alt det der, men jeg mp jo innrømme at jeg er litt redd likevel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine-phine: Spotting er ganske så normalt:-) Og den bekymringen kommer du ikke til å bli kvitt før du har babyen i armene dine ;-)
Først venter man på å høre hjertet banke i uke 8 og så venter man på å komme over den magiske 12 ukers grensa.
Og så venter man på å komme over i 3 trimester for da er det gode sjanser for at babyen klarer seg selv om man føder for tidlig.
Og i uke 42 når man har gått 2 uker over så bekymrer man seg enda mer for det er risiko å gå for lenge gravid også.

Lykke og bekymring hånd i hånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fine-phine: Spotting er ganske så normalt:-) Og den bekymringen kommer du ikke til å bli kvitt før du har babyen i armene dine ;-)

Først venter man på å høre hjertet banke i uke 8 og så venter man på å komme over den magiske 12 ukers grensa.

Og så venter man på å komme over i 3 trimester for da er det gode sjanser for at babyen klarer seg selv om man føder for tidlig.

Og i uke 42 når man har gått 2 uker over så bekymrer man seg enda mer for det er risiko å gå for lenge gravid også.

Lykke og bekymring hånd i hånd :-)

Å guri! Hhaha, ja, da fpr jeg vel bare bite i det sure eplet og nyte det så godt ejg kan i hvert eneste øyeblikk da :D Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...