Salvador Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Jeg er ikke veldig vant til å reise på ferie, spesielt ikke med et lite barn. Vi har sett på billige turer til Spania, men lurer på hvor mye vi bør ha med i lommepenger. Aner jo ikke hva ting koster der. Vi har planer om å være borte i en uke, med frokost inkludert. Kan noen komme med forslag på hvor mye det kan "forventes" at 2 voksne og 1 barn (1år) bruker på en uke i Spania? Vi tenkte å ta med bleier hjemmefra, har for meg at det er dyrt i utlandet. Men vi har tenkt at pengene skal dekke restaurant-besøk, 2-3 klesplagg på hver av oss, is/brus/øl i løpet av dagen, buss/taxi for å se ting, evt. inngangsbilletter til fornøyelsesparker museer etc. Hva er det absolutt minste man kan klare seg på?
klg,2 boys now:) Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Det er ikke så billig i Spania.hvis du regner 1000kr dagen har du en god buffer
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd
Salvador Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2014 Det er ikke så billig i Spania.hvis du regner 1000kr dagen har du en god buffer thanx. Har vært mye i tyrkia og der er det veldig billig på restaurant.... 1000kr om dagen hørtes veldig mye ut, da. Men takk for svar.
Salvador Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker for svar! Blir billigere å være i norge, da.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker for svar! Blir billigere å være i norge, da. Det hadde nok blitt dyrt i Norge og om dere skulle gått på restaurant, med is, øl, brus, pluss dra innom fornøyelsesparker og museer:) Men ferie er jo dyrt. Og deilig:) Anonymous poster hash: cd4c5...917
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-)Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker for svar! Blir billigere å være i norge, da. Nei, tror ikke det, hehe :-) når det er sagt, så ville jeg heller feriere i Norge, HVIS vi var garantert fint vær,hehe :-) Men hva med å dra til Kroatia på ferie evt,der er det billig og utrolig fint :-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd
Salvador Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker for svar! Blir billigere å være i norge, da. Det hadde nok blitt dyrt i Norge og om dere skulle gått på restaurant, med is, øl, brus, pluss dra innom fornøyelsesparker og museer:) Men ferie er jo dyrt. Og deilig:) Anonymous poster hash: cd4c5...917 Blir vi hjemme så blir det ikke restaurant hver dag, så da blir det billigere på den måten. Og så slipper vi utgifter til fly og hotell. Jeg må finne en ferie som ikke robber den stakkars tynne lommeboken vår, vi skal jo leve litt etter ferien også Men er enig med deg, ferie er deilig! Og det blir ikke like deilig om vi blir hjemme egentlig, for da er alle disse pliktene alt for nære!
Salvador Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-)Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker for svar! Blir billigere å være i norge, da. Nei, tror ikke det, hehe :-) når det er sagt, så ville jeg heller feriere i Norge, HVIS vi var garantert fint vær,hehe :-)Men hva med å dra til Kroatia på ferie evt,der er det billig og utrolig fint :-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Tja, Kroatia har jeg aldri tenkt på som aktuelt reisemål. Hvis det finnes billige pakkereiser dit kan det hende vi drar dit? aller helst vil jeg til Australia, men da må jeg spare litt til.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-)Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker for svar! Blir billigere å være i norge, da. Nei, tror ikke det, hehe :-) når det er sagt, så ville jeg heller feriere i Norge, HVIS vi var garantert fint vær,hehe :-)Men hva med å dra til Kroatia på ferie evt,der er det billig og utrolig fint :-)Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Tja, Kroatia har jeg aldri tenkt på som aktuelt reisemål. Hvis det finnes billige pakkereiser dit kan det hende vi drar dit? aller helst vil jeg til Australia, men da må jeg spare litt til. Ja da tror jeg ikke du må bare må spare litt, men en del ekstra,hehe ;-) Man får jo mange billige restplassturer, men da må man ha mulighet til å reise samme uke/nærmeste dagene! Lykke til på feriejakten:-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd
Salvador Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2014 Spania er ikke billig, må nesten påregne norske priser på det meste! ville hvertfall regnet med minimum en tusenlapp pr dag :-)Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker for svar! Blir billigere å være i norge, da. Nei, tror ikke det, hehe :-) når det er sagt, så ville jeg heller feriere i Norge, HVIS vi var garantert fint vær,hehe :-)Men hva med å dra til Kroatia på ferie evt,der er det billig og utrolig fint :-)Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Tja, Kroatia har jeg aldri tenkt på som aktuelt reisemål. Hvis det finnes billige pakkereiser dit kan det hende vi drar dit? aller helst vil jeg til Australia, men da må jeg spare litt til. Ja da tror jeg ikke du må bare må spare litt, men en del ekstra,hehe ;-)Man får jo mange billige restplassturer, men da må man ha mulighet til å reise samme uke/nærmeste dagene! Lykke til på feriejakten:-) Anonymous poster hash: 6ba35...2bd Takker Lengter etter FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 Om dere ønsker å feriere billig i spania så må dere feriere i slutten av mai. Vi har leid villa med privatbaseng med plass til 3 familier til 1000 kroner natta. Laget all mat selv på utekjøkenet. Ulempen er at en må ta barna fri fra skolen. Anonymous poster hash: 62ea7...ba7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #14 Skrevet 28. mai 2014 Vi er i Kroatia akkurat nå, og det kan anbefales For 14 dager har vi betalt under 9000,- for leilighet, flybilletter og leiebil. Da er vi 2 voksne og et lite barn. Er helt overrasket over hvor billig det er her, du klarer deg greit med 5-600,- kr dagen selv med å spise to måltider ute og handle litt småting. Vet at f.eks Apollo har turer hit vi er nå hvis det er charter du ønsker. Anonymous poster hash: 3f820...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå