Gå til innhold

Tips til stol man kan ha med på reise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags stol har dere til barnet som man kan ha med seg på reise?

Vil helst ikke ha sånn man fester til bordet. Og den fra ikea med bordplate foran syns jeg blir for stor å ha med seg i bilen.

Hva ville dere valgt?

Anonymous poster hash: fe7d7...d4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med sackn Seat?

Skrevet

Jeg har tenkt litt på sack`n seat. Det finnes 2 forskjellige varianter. en ganske stiv dings som man hekter på stolen, og en mykere variant. Men sitter ikke ungen veldig langt nede i den stolen?

hi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, men så lenge de kan sitte selv er det ikke et problem. Da vil de bare ha den som en sikkerhet for ikke å falle på gulvet :)

Skrevet

Jo, men så lenge de kan sitte selv er det ikke et problem. Da vil de bare ha den som en sikkerhet for ikke å falle på gulvet :)

men da rekker dem jo ikke opp til bordet :P

tripptrapp f.eks er jo mye høyere så ungen faktisk når bordet ?

hi

Skrevet

Sjekk en stelleveske som heter Hoppop, den har innebygget barnestol med pute i hard plast. Jeg har til og med brukt den som krisepute i bil så eldstemann kom høyt nok for bilbeltet.

Skrevet

sack n'seat eller totseat. Totseat har ihvertfall vi brukt mye med en pute eller kasse eller lignende under rumpa  på ungen som gjør at han har sittet høyt oppe. sitter likevel trygt sålenge underlaget er stabilt og totseaten er skikkelig festet på stolen

Anonymous poster hash: cb830...939
Skrevet

Antilop fra Ikea tar veldig lite plass når du tar av bena. Og da sitter ungen din både godt, trygt og i høyde med bordet, og stolen er i tillegg utrolig enkel å holde ren. Det er også greit å tenke på, synes jeg..

Anonymous poster hash: da97e...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...