Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Guttungen på 6 slutter i barnehagen nå til sommeren. Juni er jo betalingsfri måned. Guttungen skal gå 3 dager i barnehagen i juli før vi har resten av juli i ferie og han begynner på SFO 1 august. Må vi betale for hele juli i barnehagen bare fordi han går 3 dager? Eller må jeg da si han slutter 30 juni for å slippe å betale for hele juli? Er første barn, så har ingen peiling. Anonymous poster hash: 95a9f...bb8
Superdolly Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Det finnes ingen mulighet for at han kan begynne på SFO de tre dagene i stedet da? Så slipper dere hele problemstillingen...
SAE + MAE <3 Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Tror det varierer litt fra barnehage til barnehage.. Jeg ville hørt med barnehagen jeg :-)I barnehagen vi har er juli betalingsfri måned. Og barn som begynner på skolen slutter 31. juli i barnehage og har evt SFO plass fra 1. august. Dette er en kommunale barnehage.
LivetErEnLek Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Juni er betalingsfri nettopp fordi barnet skal ha fire ukers ferie, så dere må nok betale for juli.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Her er juli betalingsfri, mens vi er på ferie i juni. Jeg har permisjon, så vi sa opp plassen fra juni av. Han har siste dag i barnehage i morgen og har da fri frem til skolestart. Du kan prøve å avtale med styrer at han slutter i juni, men at han kan få komme 3 dager i juli. Anonymous poster hash: f12af...a8e
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Du har en betalingsfri mnd i året pga. Barnet må ta ut 4 uker ferie løpet av året. Hvis du sier opp plassen før fredag skal det gå bra at han slutter 30 juni.
SAE + MAE <3 Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Hos oss så må endringer gis beskjed om før 1.mars så lenge det gjelder dette semesteret... Så ikke sikkert det bare er å si opp innen fredag. Men snakk med barnehagen, det er jo de som bestemmer uansett. Vi har f.eks "dagspriser" også, så hvis dere også har det kan dere sikkert få ordnet med å kun betale de dagene.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Hos oss så må endringer gis beskjed om før 1.mars så lenge det gjelder dette semesteret... Så ikke sikkert det bare er å si opp innen fredag. Men snakk med barnehagen, det er jo de som bestemmer uansett. Vi har f.eks "dagspriser" også, så hvis dere også har det kan dere sikkert få ordnet med å kun betale de dagene. Samme i vår barnehage. Sier man opp etter 1.mars må han likevel betale ut resten av barnehageåret (varer til 1.august for skolebarn og 15.august for resten av barna) Anonymous poster hash: 4fa2d...079
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Her er det også 1. mars som er fristen for å si opp plassen, tror nok du må betale for juli. Her er det forresten juli som er betalingsfri. Anonymous poster hash: d0817...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå