Gå til innhold

Artikkel om omsorgssvikt ved konflikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt høl i huet. Det er faktisk ikke min feil at faren til mitt barn ikke ønsker å samarbeide med meg og bare skaper faen, men det betyr ikke at jeg ikke vil han skal se ungen sin

Anonymous poster hash: 3ad85...6fc
Skrevet

Han har helt rett. Foreldre som bryr seg mer om sine egne rettigheter og ikke klarer å samarbeide for barnets beste bør ikke ha omsorg for barn.

Anonymous poster hash: c6cc6...318
Skrevet

Mange foreldre fokusere nok mye på seg selv og fokuserer på og gjøre det dritt for den andre foreldren,så er vel ganske enig i det han sier,barn/barnas beste kan bli glemt,hvis mor og far skilles eller flytter fra hverandre

Skrevet

Tråden som følger artikkelen er bare så utrolig beskrivende for hele problematikken.

Alle menn: "Mødre er onde, manipulative jævler som saboterer samvær for å få mer i bidrag."

Alle kvinner: "Fedre er noen onde, manipulative jævler som ikke klarer å ta seg av unga sine."

Gud bedre og stakkars unger!!!

Anonymous poster hash: 7eee2...e71

Skrevet

I 18 år gikk det sport i å prate mest dritt om hverandre og ikke til hverandre. Mor og far spydde ut eder og galle om hverandre til meg fra jeg kan huske som 3 åring.

Flyttet som 16 åring for orket ikke mer. Kunne jeg flyttet tidligere skulle jeg gjort det, men hvem hørte dette? Bare meg og bv skulle tatt fra begge foreldreansvaret tvert.

Er 35 nå og har ingen kontakt med noen av dem.

Anonymous poster hash: 84b65...e38

Skrevet

Det kan bli mange stygge saker hvis dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 6a45f...b7e

Skrevet

Jeg kjenner faktisk et tidligere samboerpar som mistet omsorgen for barnet sitt pga av heftige konflikter og da mener jeg HEFTIGE konflikter. 

De klarer ikke å samarbeide om noe, melder hverandre til bv, melder deres nye partnere til bv.  Det blir krig av absolutt alt. I fjor sommer var det besteforeldrene til barnet som hadde han i sommerferien pga av at foreldrene ikke klarte å bli enige om når de skulle ha ferie og den andre parten nektet å ha barnet den andre parten ville ha ferie så til slutt mistet de altså omsorgen for barnet. Barnet bor nå hos besteforeldrene...

Anonymous poster hash: 83e4d...369
Skrevet

Jesus. Da går det for langt. Jeg tror frykten for å miste tid med barnet gjør at man glemmer å sette seg i barnets sted. Tror han er inne på noe helt sentralt

Anonymous poster hash: 4274c...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...