Gå til innhold

Noen her som er alene med 3 barn eller flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere det? Jeg er så sliten!!!

Anonymous poster hash: cd5c5...ef8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å ta time for time, dag for dag, uten å kjenne etter hvor sliten jeg er.

Har en stor whiteboardtavle på kjøkkenveggen som jeg bruker litt tid hver søndag på å fylle ut. Deler inn i ukedager og fører opp alt som skal skje og hva vi skal ha til middag, på den måten stresser jeg mindre fordi jeg ikke trenger gå å huske alt i hodet men ta dag for dag på tavlen.

Sunn mat og nok søvn er alfa og omega, da takler man å bli sliten uten å bli syk av det. Vi tåler godt å være slitne en periode av livet, og det er snakk om en periode av livet, plutselig er barna store og klarer seg mer selv.

Anonymous poster hash: 4b776...549
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: cd5c5...ef8

Skrevet

Høres kjent ut. Dagplanlegger/ ukeplanlegger er gull. Med alt fra middag til aktiviteter og hvem som skal hva.

Anonymous poster hash: 91756...f91

Skrevet

Har 4 - og det er jo rimelig heftig innimellom :) Tar en dag om gangen og skriver opp avtaler på egen kalender.

Gjør en del husarbeid da de er hos sin far og passer på å slappe av å tenke litt på bare meg. Det går fint og dette er jo ingen evigvarende situasjon- de blir jo større :)

Så pust - og kos deg med barna :)

Anonymous poster hash: 35769...e55
Skrevet

Jeg har en gutt på fire og tvillinger på to. Bf gikk fra oss da tvillingene var et halvt år..

Jeg brukte lang tid på å finne ut hvordan jeg kunne få det til å fungere.. har funnet ut at det er hyggeligst for alle alt i alt mår jeg klarer å være nesten hysterisk rigid og ufleksibel - for å sette det på spissen..

i essens betyr det at rutiner, klare avtaler, beinhard konsekvens og forutsigbarhet er alt!

Jeg prøver også å begrense ting, leker, klær.. orker ikke at det ligger strødd overalt.. ungene har et skap og en kommode hver i tillegg til felles garderobe i gangen. Det som ikke får plass der ryker ut døren. Til leker har de hver sin expedithylle med lekekasser og en stor kurv i gangen til felles leker.. det som ikke får plass ryker ut døren. Ute har vi to putekasser til uteleker.. det som ikke får plass.. ja, dere vet;-)

Jeg har blitt helt nazi på orden og system og det bidrar til at jeh holder hodet klart..

Anonymous poster hash: d31ed...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...