Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hvordan klarer dere det? Jeg er så sliten!!! Anonymous poster hash: cd5c5...ef8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Ved å ta time for time, dag for dag, uten å kjenne etter hvor sliten jeg er. Har en stor whiteboardtavle på kjøkkenveggen som jeg bruker litt tid hver søndag på å fylle ut. Deler inn i ukedager og fører opp alt som skal skje og hva vi skal ha til middag, på den måten stresser jeg mindre fordi jeg ikke trenger gå å huske alt i hodet men ta dag for dag på tavlen. Sunn mat og nok søvn er alfa og omega, da takler man å bli sliten uten å bli syk av det. Vi tåler godt å være slitne en periode av livet, og det er snakk om en periode av livet, plutselig er barna store og klarer seg mer selv. Anonymous poster hash: 4b776...549
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Høres kjent ut. Dagplanlegger/ ukeplanlegger er gull. Med alt fra middag til aktiviteter og hvem som skal hva. Anonymous poster hash: 91756...f91
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Har 4 - og det er jo rimelig heftig innimellom Tar en dag om gangen og skriver opp avtaler på egen kalender. Gjør en del husarbeid da de er hos sin far og passer på å slappe av å tenke litt på bare meg. Det går fint og dette er jo ingen evigvarende situasjon- de blir jo større Så pust - og kos deg med barna Anonymous poster hash: 35769...e55
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har en gutt på fire og tvillinger på to. Bf gikk fra oss da tvillingene var et halvt år.. Jeg brukte lang tid på å finne ut hvordan jeg kunne få det til å fungere.. har funnet ut at det er hyggeligst for alle alt i alt mår jeg klarer å være nesten hysterisk rigid og ufleksibel - for å sette det på spissen.. i essens betyr det at rutiner, klare avtaler, beinhard konsekvens og forutsigbarhet er alt! Jeg prøver også å begrense ting, leker, klær.. orker ikke at det ligger strødd overalt.. ungene har et skap og en kommode hver i tillegg til felles garderobe i gangen. Det som ikke får plass der ryker ut døren. Til leker har de hver sin expedithylle med lekekasser og en stor kurv i gangen til felles leker.. det som ikke får plass ryker ut døren. Ute har vi to putekasser til uteleker.. det som ikke får plass.. ja, dere vet;-) Jeg har blitt helt nazi på orden og system og det bidrar til at jeh holder hodet klart.. Anonymous poster hash: d31ed...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå