Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 satt i sofaen, med pc på fanget... kjenner så at det "stikker" i siden av magen.. jaja så etter et par sekunder ble pc skikkelig rar å ta på!! på flatene rundt tastatur osv. Det ble skikkelig friksjon! plutselig så "brant" det i siden, og det var en annen data ledning som lå inntil siden av magen min, og ga meg støt! aldri opplevd lignende! mannen prøvde det, men skjjedde ingenting. kun meg?! Anonymous poster hash: cae3f...ef3
Twiiie Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Man skal aldri sitte med pc rett i fanget, man kan få brannskader!...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Men det var jo den ledningen bak meg som ga meg smertene. Og jeg kjente det først via pc, mac ble helt rar å ta på! men fikk veldig vondt på huden ( på siden av magen) . MEn visste ikke det du sier heller. Anonymous poster hash: cae3f...ef3
Roheryn Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Brudd i ledningen på en eller annen måte, kanskje? Eller skade på isolasjonen? Noen er mer følsomme for elektrisitet enn andre, ikke sikkert mannen din kjenner det selv om du gjør. Men jeg ville sjekka ledningen nøye. Selv la jeg en gang ledningen i fotklaffen på en recliner og lukka igjen så jeg skrapa av isolasjonen. Oppdaga det fordi det tikket svakt, og jeg fikk et lite sånn statisk støt når jeg tok i pc'n.Jeg kjenner forresten også veldig svak strøm (sånn som er i elektriske leketog og sånn) som en slags friksjon eller litt dirrende følelse.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 hmm den ser hel ut altså.... sjekket hele nå. det var vondt lang tid etterpå. Syns det var litt ekkelt, hele opplevelsen. At det gikk så inn i meg på en måte, og videre ut til mac. Anonymous poster hash: cae3f...ef3
Roheryn Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Du bør i alle fall få sjekka det, strøm på ville veier er ikke å spøke med... Mange sånne elektronikksjapper som har verksted på bakrommet, og da kan de helt sikkert i en håndvending sjekke om det er noe galt med ledning/lader eller på annen måte er strøm på avveie. Ut over det, sånn for framtiden, så har clas ohlson (og sikkert flere) noen fantastiske brett til å ha under pc'n når du har den i fanget - med innebygget usb-drevet kjølevifte
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 enda dette var ikke en ledning til denne mac, men en annen pc. som bare lå pent og pyntlig inntil meg....... og jeg videreført denne fæle strømmen til macen.. grøss.. spesielt hele greia, for det tok litt tid og det bygde seg opp og ble verre. Glad jeg reiste meg raskt Anonymous poster hash: cae3f...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå