Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Har så sår hud og er generelt veldig øm på magen. Kan du anbefale en god krem for i strekksmerter i huden. Har ikke strekkmerker, foreløpig. Anonymous poster hash: 3c07e...4a1
Line-mamma til to herlige Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Fungerer med en god bodylotion. Men vet dr.greve har en god en. Ligger ved barneartikler i butikken. Jeg brukte den mye:)
Young&coolmama;) Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Den fra dr.greve er god, brukt den i begge sv.slap, eller sånn bodybutter på boks. Fettete, varer lenge og gir lindring. Er ikke selve kremen det kommer ann på, men smøringen tror jeg. Litt hardt og brutalt i sirkelbevegelser setter fart på blodsirkulasjonen;) Eller så har apoteket en sånn olje, spesielt beregnet på merkeforebygging, men den inneholdt mandelolje, så jeg kunne ikke bruke den, da jeg er allergisk. Mange som sier den var knall.
sva Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Kjøp hvetekimolje på apoteket,det er absolutt det beste.. Brukte det igjennom hele graviditeten. Følte huden ble mykere og mindre irritert når jeg brukte den. Fødte for 2 uker siden, har ikke et eneste strekkmerke.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 http://optima-ph.no/index.jsp Jeg er overveldet over effekten når jeg bruker Hudvask fra Optima pH! Egentlig ganske komisk, for det var tilfeldig at jeg prøvde den. Vi hadde ei ubrukt flaske av den typen beregnet for dyr stående. På flaska sto det at det hjelper mot kløe, og jeg klødde så fælt på magen at jeg var villig til å prøve omtrent hva som helst! Tok sjansen på å prøve, selv om den egentlig var beregnet for dyr, siden det skal vaskes av igjen. Og det hjalp veldig! Klør minimalt det første døgnet etter å ha vasket magen med den. Ser at de har tilsvarende produkt beregnet på mennesker også, og hvis den er like god så anbefales den absolutt! Anonymous poster hash: 32a80...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå