Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Har hatt MasterCard fra DnB i over ett år, men aldri hatt behov for å bruke det. Men jeg er for tiden arbeidsledig så får ikke all verden med lønn og får ikke penger før etter helgen og på kontoen er det null kr :/ Vi er fri for så å si alt av mat og bensin på bilen. Får penger etter helgen, men det er alt for lenge å vente med å kjøpe mat og div. Min kontaktperson i banken kalte MasterCardet en nødløsning og hvis vi skulle betale reise på Internett. Og dette kaller jeg en nødløsning. Så til spm mine ang MasterCard. *Kan jeg bruke det som et bankkort i butikken eller må jeg ta ut kontanter i minibank? *Får jeg regning i posten? *er det renter på det hvis jeg betaler det tilbake så å si med en gang? Håper dere kan hjelpe en MasterCard fersking i dette. Takk Anonymous poster hash: 3c05a...e5c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Har aldri hatt mastercard, men du kan trekke kortet i butikken akkurat som vanlig bankkort. Barnetrygd kommer jo mest sannsynlig imorgen også. Anonymous poster hash: c4a80...60c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Du kan dra det i butikken ja. Du får regning i posten/nettbanken, det er ofte gebyr ved papirfaktura. Ofte så er det også en periode på 30 eller 45 dager som er rentefri, så om du betaler før den perioden er utgått så er det ikke renter. Anonymous poster hash: b965e...203
klg,2 boys now:) Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Du betaler med det som vanlig bankkort og om du betaler regningen med engang den kommer er det rentefritt
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 3c05a...e5c
*Miss Marple* Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Du betaler med det som et vanlig bankkort uten gebyr, men hvis du tar ut kontanter i minibank er det et ganske høyt gebyr. Du får nok faktura i nettbanken hvis du har det og når du betaler innen forfallsdato er det null gebyr og renter. Kredittkort er helt greit så lenge du betaler etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Du betaler med det som et vanlig bankkort uten gebyr, men hvis du tar ut kontanter i minibank er det et ganske høyt gebyr. Du får nok faktura i nettbanken hvis du har det og når du betaler innen forfallsdato er det null gebyr og renter. Kredittkort er helt greit så lenge du betaler etterhvert. Ok, takk Tar alle butikker MasterCard? Tenker da på rema, Coop osv? Ja, er bare for en nødløsning nå som kontoen er tom. Men kommer jo ikke til å bruke over evne. Skal kun ha mat, som forsåvidt er dyrt, men ingenting fancy så skal ikke bli så dyrt. Men som en annen en sa så kommer forhåpentligvis barnetrygden imorgen! Anonymous poster hash: 3c05a...e5c
*Miss Marple* Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Du betaler med det som et vanlig bankkort uten gebyr, men hvis du tar ut kontanter i minibank er det et ganske høyt gebyr. Du får nok faktura i nettbanken hvis du har det og når du betaler innen forfallsdato er det null gebyr og renter. Kredittkort er helt greit så lenge du betaler etterhvert. Ok, takk Tar alle butikker MasterCard? Tenker da på rema, Coop osv? Ja, er bare for en nødløsning nå som kontoen er tom. Men kommer jo ikke til å bruke over evne. Skal kun ha mat, som forsåvidt er dyrt, men ingenting fancy så skal ikke bli så dyrt. Men som en annen en sa så kommer forhåpentligvis barnetrygden imorgen! Anonymous poster hash: 3c05a...e5c Man kan bruke de hos alle de store kjedene, men noen få småbutikker godtar ikke kredittkort. Om du er i tvil spør du i kassen før du handler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå