Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 J@%lig godt!!! Med sparekniven på strupen redusere-sukkerinntakskniven på strupen må-komme-i-bedre-formkniven på strupen rotes det i kjøleskap og hyller etter gastronomisk hygge for trøst. Ok! Én boks lett creme fraiche som allerede har gått ut på dato for lengst (men som lukter og smaker helt fint). Én boks reker i lake med holdbarhetsdato til i morgen (fysjamæjj, men siden løsvekt ikke alltid er å oppdrive ble denne kjøpt inn som siste utvei. Dog ikke brukt). Revet skall av én sitron (gud som jeg elsker min zester). Saften av en halv sitron En god neve stor finhakket rødløk som definitivt måtte tas i dag. En god kvast dill (bortglemt etter forglemt brukt til fiskemiddag) Litt pepper Dette røres og godgjør seg litt før det klæsjes i store kladasker oppå én stk moden, akkurat på grensen, avokado. Vips, og man har greid enda en lavkarbodag uten savn. Dessuten gliser magen når jeg ikke gir den næring til betennelser.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Herlig! Jeg skulle ønske jeg ikke var så kresen nå når jeg går på lavkarbo. Da hadde det ikke alltid vært så tungvindt. Men jeg kan leve tungvindt lenge om det hjelper på helsa og vekta
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2014 Ja, det med kresenhet og lavkarbo gjør nok jobben ekstra krevende, men tøft at du ikke gir deg for det, Moota
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå