Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Nei, jeg regner med at barnetrygden kommer på fredag. Anonymous poster hash: 25ce0...f57
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Nei, heldigvis ikke. Anonymous poster hash: 55b2a...e20
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Jeg håper. Men om ikke, jaja Anonymous poster hash: 41660...0c5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Krysser fingre og tær for at den kommer i morgen Anonymous poster hash: 4afe1...f64
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Den kommer imorra;) Vet du eller håper du?? Anonymous poster hash: 4afe1...f64
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Jeg forstår ikke at dere ville dere selv så vondt at dere hver eneste mnd lurer på når denne utbetalingen kommer og håper at den skal komme før siste virkedag i mnd. Om dere har det som utgangspunkt at den ikke kommer før får dere det nok mye bedre med dere selv og sparer dere for masse skuffelse og ergrelse. Anonymous poster hash: 8830c...261
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Heldigvis slipper jeg å bekymre meg over det! Anonymous poster hash: 8e554...9d9
Line-mamma til to herlige Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Er du dnb kunde så er jeg 99% sikker . Andre banker vet jeg desverre ikke:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Vet ikke og bryr meg ikke. Anonymous poster hash: 59a0b...223
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #13 Skrevet 27. mai 2014 Den kommer alltid den siste dagen i mnd for meg enten det er 29, 30 eller 31 dager i mnd! Anonymous poster hash: c171a...6a4
me_87 Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 Ehh nei! Forventer at de kommer på fredag ettersom det er vanlig dag,å dermed er siste dag i månenden.
Leselyset Skrevet 27. mai 2014 #15 Skrevet 27. mai 2014 Har DnB, så tror nok de er inne i morgen, er de ikke det, så finnes det ingen krise i det, vi har nok penger og mat til neste uke Men til de av dere som alltid ser ut til å MÅTTE være ekle ovenfor de som gjerne skulle hatt de inn litt før: Har dere ALDRI hatt en mnd hvor pengene ikke strekker 100% til? Om dere ikke har det: Hold kjeft. Om dere har det: kanskje på tide å kutte dritten deres.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #16 Skrevet 27. mai 2014 Til dere med ovenfra og ned holdning: Jeg håper dere aldri kommer i en situasjon der dere er helt avhengig av disse pengene! Jeg gikk fra å være gift, ha drømmehuset i Oslo, 600,000kr i årslønn til å bo i en leilighet med barna, sykemeldt med en far som gir F og ikke betaler bidrag... Så kom dere ned fra deres høye hest! Livet er uforutsigbart! Og man er ikke noe mindre verdt som menneske fordi man i perioder i livet har problemer med å få endene til å møtes! Anonymous poster hash: 12d17...c3c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #17 Skrevet 27. mai 2014 Jeg forstår ikke at dere ville dere selv så vondt at dere hver eneste mnd lurer på når denne utbetalingen kommer og håper at den skal komme før siste virkedag i mnd. Om dere har det som utgangspunkt at den ikke kommer før får dere det nok mye bedre med dere selv og sparer dere for masse skuffelse og ergrelse. Anonymous poster hash: 8830c...261 Blæææhh... Anonymous poster hash: 9b3b9...0d1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #18 Skrevet 27. mai 2014 Jeg får den aldri før siste virkedag i måneden. Så venter den ikke før til fredag. Har Nordea Venninna mi har DNB, og hun får den alltid før meg 😝 Anonymous poster hash: ad47b...032
Gjest Skrevet 27. mai 2014 #19 Skrevet 27. mai 2014 Til dere med ovenfra og ned holdning: Jeg håper dere aldri kommer i en situasjon der dere er helt avhengig av disse pengene! Jeg gikk fra å være gift, ha drømmehuset i Oslo, 600,000kr i årslønn til å bo i en leilighet med barna, sykemeldt med en far som gir F og ikke betaler bidrag... Så kom dere ned fra deres høye hest! Livet er uforutsigbart! Og man er ikke noe mindre verdt som menneske fordi man i perioder i livet har problemer med å få endene til å møtes! Anonymous poster hash: 12d17...c3c Ser den... og jeg vet hva jeg snakker om. Har slitt som ei ræv, da jeg var alenemor for tre unger for noen år tilbake. Men satte tæring etter næring hver måned! Var også godt gift, hus, stasjonsvogn og bekymringsløst liv. Fikk meg utdannelse, handlet billigmat, og kuttet ned på alt som kuttes på. Og BTW... pengene kommer på oknto når de kommer. Hjelper ikke å stille det spørsmålet her inne hver bidige måned når det nærmer seg utbetalingsdato. Jo tidligere en får disse pengene, jo værre blir det neste måned, siden det går enda lengre tid til utbetaling
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #20 Skrevet 27. mai 2014 Har ikke så super økonomi men siden jeg får foreldrepengene bare få dager før barnetrygden så legger jeg ikke merke til barnetrygden Men senere vil det sikkert legges merke til, siden jeg får lønn den 12. Anonymous poster hash: 1c008...172
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #21 Skrevet 27. mai 2014 Den kommer alltid den siste dagen i mnd for meg enten det er 29, 30 eller 31 dager i mnd! Anonymous poster hash: c171a...6a4 Samme her. Anonymous poster hash: 2f2be...dff
Popelko Skrevet 27. mai 2014 #22 Skrevet 27. mai 2014 Kjære vene da! Samme hver mnd. Noen etterlyser barnetrygd, også har du de som bare måå hakke ned på de, fordi de selv har for god økonomi til å bry seg. Lærer dere barna deres at det er greit å hakke ned på de som er litt mindre heldige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå