Gå til innhold

Noen her på LCHF, den harde varianten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som bruker en form for app å registrere maten på?
Jeg lurer på hvor mange kcal dere får i dere i løpet av dagen. JA, jeg vet man ikke skal telle kalorier på lavkarbo/ketolyse, men jeg lurer likevel. Hva med fett og proteiner? Hva er "riktig" formel for å gå ned?

Anonymous poster hash: 1f36e...ac6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg gikk på ketolyse, og håper å begynne så smått igjen snart.

Brukte Lifesum (shape up) appen, men registrerte aldri mentalt hva kcal lå på. Mener det var under eller rundt det som er normalt for kvinner.

Uansett... Når det kom til fett og proteiner spiste jeg like mange gr. av disse som jeg veide. Altså,  når jeg startet og veide 100 kg spiste jeg 100gr fett og 100 gr proteiner, og justerte deretter som vekten gikk ned. Etter en stund måtte jeg holde oppe fettinntaket da vekten begynte å stagnere, men det står nå helt stilt hvor dette var, Det kan jo også være individuelt.

Anonymous poster hash: 49fb9...523
Skrevet

Jeg gikk på ketolyse, og håper å begynne så smått igjen snart.

Brukte Lifesum (shape up) appen, men registrerte aldri mentalt hva kcal lå på. Mener det var under eller rundt det som er normalt for kvinner.

Uansett... Når det kom til fett og proteiner spiste jeg like mange gr. av disse som jeg veide. Altså,  når jeg startet og veide 100 kg spiste jeg 100gr fett og 100 gr proteiner, og justerte deretter som vekten gikk ned. Etter en stund måtte jeg holde oppe fettinntaket da vekten begynte å stagnere, men det står nå helt stilt hvor dette var, Det kan jo også være individuelt.

Anonymous poster hash: 49fb9...523

Takk for svar! Ja, det er det jeg og gjør nå. Prøver å ligge like høyt på fett og proteiner som jeg veier, men det blir jo veldig mye kalorier. Lå veldig lavt på alt en periode og gikk ikke ned et gram! Så økte jeg på alt og raste ned 3 kilo på 3 dager, men jeg vet ikke om det er for mye eller hva det er.... I dag er jeg oppi nesten 2000 kalorier :/ Men får håper det ikke gjør noe utslag på vekta..

Skrevet

Jeg har ligget på tilnærmet ketolyse. Har brukt shape up appen noe.

Jeg får det ikke helt til. Når jeg spiste greit og godt lå vekta bare stille. Nå har jeg kuttet drastisk ned på maten og har gått ned noe, men virker som om det har stagnert igjen :(

Problemet er litt at jeg er så kresen. Spiser ikke alt jeg kommer over og er ikke flink nok til å spise variert.

Har ikke peiling på antall kalorier, men lå vel på ca 2000 når jeg hadde ca telling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...