Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Legg gjerne ved bilde:) Min mann bruker slitte joggebukser og t-skjorter. Bruker sjelden genser, men hiver en typisk friluftsjakke på seg når vi skal ut. Virkelig sexy... Anonymous poster hash: 88a1f...7e0
Vaffelstrikk Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Han forlater aldri huset i joggebukse. Bruker stort sett olabukse og t-skjorte året rundt. Har sikkert 50 t-skjorter og én genser. Noen ganger slår han til og bytter t-skjorta med en skjorte.
Gjest Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Går i uniform hele dagen på jobb, og hjemme blir det shorts / olabukse sammens med en pikèskjorte
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Olabukse og skjorte, typisk rutete skjorter, kortermede eller lange ermer. Hjemme skifter han til noen mer slitte olabukser og går bare med tskjorte, går også i tskjorte om vi går tur eller på butikken, men skjorte på jobb. Han bruker også finere sko når han skal på jobb (skinnsko) og joggesko ellers Han er knakende kjekk. 190 høy, mørk,ganske slank men ikke tynn, og ganske muskuløs. V-fasong Anonymous poster hash: 0ff06...5d2
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Han forlater aldri huset i joggebukse. Bruker stort sett olabukse og t-skjorte året rundt. Har sikkert 50 t-skjorter og én genser. Noen ganger slår han til og bytter t-skjorta med en skjorte. Min kan faktisk gå med joggebukse utenfor huset men svært sjelden. Ellers er han lik din. Ørten t-skjorter, går i jeans og har collegejakker istedenfor genser..... skjorte?? Kun på julemiddager og eventuelt bryllup/dåp/runddag Anonymous poster hash: b1427...34a
Gjest StineTh Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Min mann bruker dress på jobb. Eventuelt kan han bruke genser og skjorte under sammen med dressbukse. Ellers utenfor døren bruker han pique skjorte og mørke genser over sammen med noen fine jeans eller chinos. Hjemme slenger han rundt i slitte joggebukser men det samme gjør jeg så klager ikke akkurat Men veldig fornøyd med stilen hans altså!
Mor di! Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Haha, så lenge jeg har kjent han (15 år), har jeg kun sett han i bukser i sort stoff eller olabukser. Har alltid en t-skjorte på seg, og skjorte utenpå. Og professorjakke (husker ikke hva det heter).
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Joggebukse og tskjorte eller sort olabukse og tkjorte/skjorte. Ikke noen snobbemann dette, nei. Anonymous poster hash: 44d93...614
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Han er opptatt av klær, men samtidig litt redd for å skille seg ut så stilen er litt kjedelig. Jeans, skjorte eller genser til hverdags og dockers/chinos med skjorte på jobb. Farger: Blått, grått, sort, hvitt. Striper ok, mønster er ikke. Tynne ullgensere i kasjmir/merino med liten v-hals på vinteren. Han synes alt er "skrikete", selv min fine, lange, blomstrete sommerkjole synes han har for mye farge (kan en sommerkjole ha for mye farge? Det er ikke snakk om sterke farger, bare at det er mer enn en eller to om gangen!) Så han kler seg pent, men ikke spenstig. Anonymous poster hash: 129a5...046
millemille Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Han vil helst gå i joggebukse og t-skjorte hele tiden. Har heldigvis vett nok til å ha på seg jeans og skjorte når han er ute blant folk. Hjemme er det rett inn i kosebuka.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Jeans,basic gensere,pique t-skjorter.Han har sneakers i alle farger tror jeg og en del skinnsko. Han er veldig opptatt av klær og sko, så han er muligens homofil ;-) Anonymous poster hash: 220e8...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå