Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Usj, skulle på intervju i morgen og fikk telefon i dag om at det var avlyst. Jeg ble ganske paff og klarte ikke å si så mye. Det var visst pga av tidspress de avlyste og har da valgt en annen. Så bittert, jeg har mange års erfaring og har jobbet der en gang før som langtidsvikar. Føler det handler mer om person enn kompetanse..utrolig lei meg :/ Anonymous poster hash: dcbe8...68d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Hva?? Det var utrolig uprofesjonellt gjort av dem! Anonymous poster hash: fe14a...ce8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Uprofft. Hva slags bransje eller hvilken bedrift var det? Anonymous poster hash: d9baa...023
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Det kan jo hende at den personen som fikk jobben rett og slett var bedre kvalifisert enn deg, og gav et så bra intervju at de ikke så noen grunn til å intervjue flere. Av og til handler det ikke bare om kompetanse, men også om personlig egnethet. Skjønner at du er skuffet, men på en måte er det jo realt å ikke gi deg falske forhåpninger ved å gjennomføre et intervju de på forhånd vet ikke vil føre noe sted... Anonymous poster hash: 4d3a8...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå