Gå til innhold

Mer barneselskap. Hva servere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

År og dag siden jeg arrangerte barneselskap. Hva er en "slager" å servere til 6 åringer ?

Anonymous poster hash: 0cf58...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølser:-) kan sikkert servere pizza også, en enkel og grei pizza uten nye dill dall :-)

Anonymous poster hash: cc020...1bc

Skrevet

Pølser og sjokolademuffins er standard når jeg lager besøk. 

Anonymous poster hash: 8feaa...93d
Skrevet

Vi hadde grandiosa, guttene var stor fornøyd.

Til drikke fikk de velge mellom brus og rød saft på snapple flasker som jeg hadde pyntet med temaet for bursdagen. Alle ville ha saft ;)

Jeg hadde en sjokoladekake og muffins.

Anonymous poster hash: b5f4d...de5

Skrevet

Etter å ha vært her inne har jeg lært at brenneslesuppe og hyllebærsaft er et MUST! 😂

Anonymous poster hash: 706ed...0fe

Skrevet (endret)

Har servert pizzahorn, andre ganger pølser og hamburger (har grillet, sommerbarn). Når de er så store som seks år, har vi også servert brus i tillegg til saft. Ellers er alle glade i gele og sjokoladekake:-)

Endret av Mor di!
Skrevet

Vi serverte sushi da seksåringen her hadde barneselskap. En kjempehit! :)

Anonymous poster hash: 41fb8...dc2

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor pølser og grandiosa må være "fast inventar" i barneselskap. Det er jo så kjedelig og smakløst!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor pølser og grandiosa må være "fast inventar" i barneselskap. Det er jo så kjedelig og smakløst!

Ja.. Det var jo et konstruktivt svar...

Anonymous poster hash: b5f4d...de5

Skrevet

Vi serverte sushi da seksåringen her hadde barneselskap. En kjempehit! :)

Tuller du?

Skrevet

Fordi ein kan ete med hendene?
Skrevet

Kanskje du kan komme med andre forslag som ungene liker å få i selskap :)

Anonymous poster hash: d67cb...5eb

Skrevet

Pølse og pizza er jo enkelt å tilberede om det kommer mange unger, noe annet om det kommer bare 3.

Anonymous poster hash: f86ae...b41

Skrevet

Ja, jeg skrev jo at vi hadde sushi i forrige barneselskap.

Skrevet

PØLSER til mddag, sjokoladekake til dessert.

Anonymous poster hash: b9743...409

Skrevet

Minipizza har vært populært. Feiret 7 års dagen til guttungen i helga og det som virkelig var en slager der var fruktspyd med en marsmellows på. Også hadde jeg stukket de ned i en halv vannmelon så det så nesten ut som et pinnsvin og barna spiste vel ca 4 spyd hver og syntes det var synd det ikke var mer.

Anonymous poster hash: d4bbd...8fc

Skrevet

Du forstår sikkert at de ferreste unger liker det?

Mine har smakt når jeg og mannen spiser det, men de liker det ikke. Samme gjelder vennene deres.

Vet bare om en unge som liker noe av det.

Skrevet

Fordi det er enkelt å lage til mange, og alle barn liker det.

Anonymous poster hash: 33910...d8b

Gjest Julia1984
Skrevet

Fleste barn i den alderen synes pølser og pizza er 5-stjerners!!

Skrevet

selv har jeg servert pizza hver gang både når de fyllte 4, 5 og 6 år :) Ellers så har ungene her stort sett fått pølser i brød vært i selskap. 

Av kaker har jeg hatt en langpannesjokoladekaker pyntet med nonstopp og seigemenn og gele i div farger. Gele er uansett barnas favoritt og uansett hvor mange skåler med gele jeg lager så sliker de omtrent skålen :)

Skrevet

Lagde pizzasnurrer forrige gang vi hadde selskap, det var veldig populært.

I et selskap den ene ungen her var invitert til ble det servert kjøttboller og pastaskruer med ketshup på, cherrytomater og agurkskiver som tilbehør. Det var veldig stas.

Grillspyd med minipølser og kjøttboller annenhver gang er også kjempegøy

https://www.google.no/search?q=grillspyd+kj%C3%B8ttboller+minip%C3%B8lser&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=BOSEU9Yc1NbhBNKkgdAM&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=MLePZ61koSmynM%253A%3BbrlA9ZxRFgqlFM%3Bhttp%253A%252F%252F2.bp.blogspot.com%252F-90211zs_P2Y%252FTUH9QrT5IlI%252FAAAAAAAADH0%252FhyCMOlcNAeM%252Fs1600%252F_MG_9191_b.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.matpakkebloggen.no%252F2013_08_01_archive.html%3B720%3B637

Ellers er det mange gode tips i denne boken, de innbakte pølsene som ser ut som snegler synes ungene her var helt fantastiske

http://www.klikk.no/foreldre/article893379.ece

Anonymous poster hash: 8094f...90c
Skrevet

beklager, jeg skulle servert helstekt oksestek som en del av en trerettersmiddag.

Anonymous poster hash: b9743...409

Skrevet

Jeg kjenner mange unger som elsker sushi. Vi skal ikke undervurdere barns gane :)

Nurket har så vidt begynt å spise kappa

maki og elsker det. Han er litt liten til å spise rå fisk enda, synes jeg. Vi har sushi stort sett en gang i uken og jeg vil gjerne at han skal bli komfortabel med det :)

Skrevet

Du forstår sikkert at de ferreste unger liker det?

Mine har smakt når jeg og mannen spiser det, men de liker det ikke. Samme gjelder vennene deres.

Vet bare om en unge som liker noe av det.

Så rart at 12 gutter spiste og koste seg her da. Mange barn liker faktisk sushi. Det var én som var skeptisk, men han smakte og synes det var kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...