Gå til innhold

Barneselskap i helg eller hverdag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har bursdag neste uke, fyller 6 år.Til helgen er vi bortreist og neste helg er pinsen, da reiser kanskje mange bort.

Er det dumt å ha barneselskapet på dagen hans som da er en hverdag ? Fra 17 til 19?

Anonymous poster hash: 5c129...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit synes jeg.

Har fire barn og det blir mange bursdager i løpet av et år, synes det er veldig greit at ikke alle foregår i helgene for da ville jo omtrent alle helgene i året gått til et eller annet barneselskap. Veldig greit at noen er på hverdagen også.

Anonymous poster hash: 86d3f...afe
Skrevet

Jeg er ikke noe glad i besøk midt i uken. Noen ganger jobber jeg til 1630, så hente i bhg og rett i besøk. Ofte er barnet sliten etter en lang dag i bhg og liker slappe av litt hjemme om ettermiddagen. Ikke alltid jeg rekker det rett og slett i en hektisk hverdag. Men ser jo hvorfor noen må ha det sånn.

Anonymous poster hash: b90f6...4c6

Skrevet

Gjør det som passer best for dere. Det er ikke mulig å gjøre alle fornøyd uansett.

Anonymous poster hash: 0a5be...434

Skrevet

Jeg synes det er helt genialt med de selskapene der gjestene blir med bursdagsbarnet direkte hjem fra skolen, og hentes et par timer senere.

Man er kanskje ikke like stivpyntet da, men vi løser det med å ha litt ekstra fine klær på skolen den dagen. Gaven blir med i sekken, og som regel serveres pølser eller pizza før kakene slik at middagen er i boks.

Anonymous poster hash: ee298...069

Skrevet

Gjør det som passer dere best. Vi har hatt selskaper både i helger og hverdager.

Jeg personlig foretrekker at andre har selskap i helgene, for jeg synes det er megastress kl 17 på hverdager. Dessuten har det vært bursdager to onsdager på rad nå, og barnet mitt har derfor gått glipp av to svømmetimer siden dette er på onsdager. Men det er min personlige mening. Andre igjen foretrekker bursdager på hverdager.

Skrevet

Kan jeg velge foretrekker jeg å levere i bursdag i helgene. Jeg er hjemme 17 +/- så bursdag på en hverdag er alltid superstress.

Men jeg biter det i meg og strekker meg langt for å nå det.

Skrevet

Blir like glad for invitasjoner uansett om det er kvardag eller helg.

Sjølv synes eg det er kjekkast å ha bursdagselskap på bursdagen. Enten familieselskap eller barneselskap. Må jo gjøre stas på barnet PÅ dagen liksom. :)

Skrevet

Synes kvardagar er best, så ein slepp å stykke opp helga.

Skrevet

Liker best bursdager på hverdager, og det er mest vanlig her. 17-19 er en grei tid .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...