Skylander Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Må bare fortelle, da det var hysterisk morsomt Jeg og sønnen min på 8 satt å spiste middag å så på barbiefilm. Jeg som er glad i å synge begynte å synge med til den ene sangen, men kom på at det ikke var så lurt så jeg sa: "Oj, nå sang jeg ved matbordet. Det skulle jeg ikke ha gjort, for det bruker vi jo ikke" For å understreke et poeng, la jeg til: "En gang jeg sang ved matbordet, så satte jeg fast maten i halsen" Da utbrøt sønnen min: "*GISP* døde du?" (sagt i en forskrekka tone) Hahaha
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Ser dere på film mens dere spiser middag??? Anonymous poster hash: 48a9d...f0e
Skylander Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2014 Ser dere på film mens dere spiser middag??? Anonymous poster hash: 48a9d...f0e En eller annen gangen iblant så gjør vi det Som oftest ikke, men i dag fikk han se fordi vi skal bort på noe senere i kveld
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Ha-ha, herlig med slike spontane kommentarer! Anonymous poster hash: 8a76c...0ad
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Døde du? Skjønner han ikke at umulig kan ha dødd?Folk som skal lage "dagens" av alt... omg! Anonymous poster hash: 264aa...a3f
Urwa Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Ser dere på film mens dere spiser middag??? Anonymous poster hash: 48a9d...f0e Gjør det noe😳?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Døde du? Skjønner han ikke at umulig kan ha dødd? Folk som skal lage "dagens" av alt... omg! Anonymous poster hash: 264aa...a3f Enten har du ennå ikke barn som er store nok til å komme med gullkorn, eller så har du spist en sur sitron. Slapp av. Jeg synes det var morsomt. Anonymous poster hash: e6713...933
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Må bare fortelle, da det var hysterisk morsomt Jeg og sønnen min på 8 satt å spiste middag å så på barbiefilm. Jeg som er glad i å synge begynte å synge med til den ene sangen, men kom på at det ikke var så lurt så jeg sa: "Oj, nå sang jeg ved matbordet. Det skulle jeg ikke ha gjort, for det bruker vi jo ikke" For å understreke et poeng, la jeg til: "En gang jeg sang ved matbordet, så satte jeg fast maten i halsen" Da utbrøt sønnen min: "*GISP* døde du?" (sagt i en forskrekka tone) Hahaha Hehe:) Sønnen min på 4 var sinna på meg og skulle kalle meg noe stygt. Han får ikke lov å si dumming og dust, så han sa, skikkelig hissig, "du er kjempesofa" Anonymous poster hash: a2ca5...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå