Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Det er vel egentlig også et rasistisk uttrykk. Enten er man rasist eller så er man det ikke. Uenig? Anonymous poster hash: b83f8...d6e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Når man sier omvendt rasisme så mener man at mørkhudede/asiatere er rasistiske mot hvite, eller et annet folkeslag. Det er jo selvfølgelig det samme som rasisme, men noen liker å bruke det uttrykket istedenfor. Jeg har selv blitt utsatt for omvendt rasisme/diskriminering fra en burkakledd dame med 3 unger på slep. Hun kalte meg for en hore osv. fordi jeg hadde på meg en lang pen kjole med litt utringning. Anonymous poster hash: 2d555...fc1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Nattopp, omvendt rasisme eksisterer ikke. Svarte og gule an være rasister på lik linje som hvite. Er man omvendt rasist, er man antirasist, Anonymous poster hash: 8868e...7e9
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Tenker det er en måte å si det på når minoriteten er raistisk mot majoriteten. Men enig. rasisme er rasisme uansett. Anonymous poster hash: bdd3f...12e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Rasisme er rasisme uansett hvilken vei den går. Men når man sier omvendt rasisme så er det jo mer forklarende. Jeg bodde på Oslo øst i tre år da jeg studerte, og der var det veldig mye rasisme - av den omvendte varianten. Så mye at jeg fremdeles over 10 år etterpå fremdeles ikke liker meg i de delene av byen. Anonymous poster hash: 72d5b...a40
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Rasisme er rasisme uansett hvilken vei den går. Men når man sier omvendt rasisme så er det jo mer forklarende. Jeg bodde på Oslo øst i tre år da jeg studerte, og der var det veldig mye rasisme - av den omvendte varianten. Så mye at jeg fremdeles over 10 år etterpå fremdeles ikke liker meg i de delene av byen. Anonymous poster hash: 72d5b...a40 Samme erfaring her. Huff Anonymous poster hash: 2d59c...6f3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Da tror jeg rett og slett at jeg har misforstått begrepet. Jeg har alltid tenkt på det som når grupper som føler seg stigmatisert går til "motangrep" tilsynelatende uten, eller kanskje helst faktisk uten grunn. Altså tillegger andre rasisme. Vært "utsatt" for dette selv og må si jeg ble ganske paff. Anonymous poster hash: 9a7b8...b2a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Når man sier omvendt rasisme så mener man at mørkhudede/asiatere er rasistiske mot hvite, eller et annet folkeslag. Det er jo selvfølgelig det samme som rasisme, men noen liker å bruke det uttrykket istedenfor. Jeg har selv blitt utsatt for omvendt rasisme/diskriminering fra en burkakledd dame med 3 unger på slep. Hun kalte meg for en hore osv. fordi jeg hadde på meg en lang pen kjole med litt utringning. Anonymous poster hash: 2d555...fc1 Det var ikke rasisme, det var basert på hvordan du var kledd. Hvis hun hadde vært rasist, hadde hun syntes du var verdiløs uansett hvordan du hadde gått kledd. Anonymous poster hash: 0922a...6a6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Når man sier omvendt rasisme så mener man at mørkhudede/asiatere er rasistiske mot hvite, eller et annet folkeslag. Det er jo selvfølgelig det samme som rasisme, men noen liker å bruke det uttrykket istedenfor. Jeg har selv blitt utsatt for omvendt rasisme/diskriminering fra en burkakledd dame med 3 unger på slep. Hun kalte meg for en hore osv. fordi jeg hadde på meg en lang pen kjole med litt utringning. Anonymous poster hash: 2d555...fc1 Det var ikke rasisme, det var basert på hvordan du var kledd. Hvis hun hadde vært rasist, hadde hun syntes du var verdiløs uansett hvordan du hadde gått kledd. Anonymous poster hash: 0922a...6a6 Så hvis hun hadde smelt tilbake med jævla burkahore, så hadde hun ikke blitt kalt rasist? Anonymous poster hash: d3493...861
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Når man sier omvendt rasisme så mener man at mørkhudede/asiatere er rasistiske mot hvite, eller et annet folkeslag. Det er jo selvfølgelig det samme som rasisme, men noen liker å bruke det uttrykket istedenfor. Jeg har selv blitt utsatt for omvendt rasisme/diskriminering fra en burkakledd dame med 3 unger på slep. Hun kalte meg for en hore osv. fordi jeg hadde på meg en lang pen kjole med litt utringning. Anonymous poster hash: 2d555...fc1 Det var ikke rasisme, det var basert på hvordan du var kledd. Hvis hun hadde vært rasist, hadde hun syntes du var verdiløs uansett hvordan du hadde gått kledd. Anonymous poster hash: 0922a...6a6 Så hvis hun hadde smelt tilbake med jævla burkahore, så hadde hun ikke blitt kalt rasist? Anonymous poster hash: d3493...861 Sikkert, men det hadde heller ikke vært rasisme - ikke hvis det var klærne, holdningen eller religionen hennes som var årsaken til det. Rasisme er å mene at noen mennesker er mindre verdt enn andre, uavhengig av hvordan de oppfører seg eller hva de utretter. For eksempel mente nazistene at Einstein, som var jøde, var mindreverdig selv om han var et geni. Han hadde mindreverdige gener, og ville ha blitt myrdet dersom han ikke hadde flyktet. Hat grunnet religion og kultur er stygt og ondt, men det er ikke rasisme. Anonymous poster hash: 0922a...6a6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Når man sier omvendt rasisme så mener man at mørkhudede/asiatere er rasistiske mot hvite, eller et annet folkeslag. Det er jo selvfølgelig det samme som rasisme, men noen liker å bruke det uttrykket istedenfor. Jeg har selv blitt utsatt for omvendt rasisme/diskriminering fra en burkakledd dame med 3 unger på slep. Hun kalte meg for en hore osv. fordi jeg hadde på meg en lang pen kjole med litt utringning. Anonymous poster hash: 2d555...fc1 Det var ikke rasisme, det var basert på hvordan du var kledd. Hvis hun hadde vært rasist, hadde hun syntes du var verdiløs uansett hvordan du hadde gått kledd. Anonymous poster hash: 0922a...6a6 Så hvis hun hadde smelt tilbake med jævla burkahore, så hadde hun ikke blitt kalt rasist? Anonymous poster hash: d3493...861 Sikkert, men det hadde heller ikke vært rasisme - ikke hvis det var klærne, holdningen eller religionen hennes som var årsaken til det. Rasisme er å mene at noen mennesker er mindre verdt enn andre, uavhengig av hvordan de oppfører seg eller hva de utretter. For eksempel mente nazistene at Einstein, som var jøde, var mindreverdig selv om han var et geni. Han hadde mindreverdige gener, og ville ha blitt myrdet dersom han ikke hadde flyktet. Hat grunnet religion og kultur er stygt og ondt, men det er ikke rasisme. Anonymous poster hash: 0922a...6a6 jallow b mener man er rasist om man ikke tenner paa dem. Anonymous poster hash: 2d59c...6f3
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 Når man sier omvendt rasisme så mener man at mørkhudede/asiatere er rasistiske mot hvite, eller et annet folkeslag. Det er jo selvfølgelig det samme som rasisme, men noen liker å bruke det uttrykket istedenfor. Jeg har selv blitt utsatt for omvendt rasisme/diskriminering fra en burkakledd dame med 3 unger på slep. Hun kalte meg for en hore osv. fordi jeg hadde på meg en lang pen kjole med litt utringning. Anonymous poster hash: 2d555...fc1 Det var ikke rasisme, det var basert på hvordan du var kledd. Hvis hun hadde vært rasist, hadde hun syntes du var verdiløs uansett hvordan du hadde gått kledd. Anonymous poster hash: 0922a...6a6 Så hvis hun hadde smelt tilbake med jævla burkahore, så hadde hun ikke blitt kalt rasist? Anonymous poster hash: d3493...861 Sikkert, men det hadde heller ikke vært rasisme - ikke hvis det var klærne, holdningen eller religionen hennes som var årsaken til det. Rasisme er å mene at noen mennesker er mindre verdt enn andre, uavhengig av hvordan de oppfører seg eller hva de utretter. For eksempel mente nazistene at Einstein, som var jøde, var mindreverdig selv om han var et geni. Han hadde mindreverdige gener, og ville ha blitt myrdet dersom han ikke hadde flyktet. Hat grunnet religion og kultur er stygt og ondt, men det er ikke rasisme. Anonymous poster hash: 0922a...6a6 jallow b mener man er rasist om man ikke tenner paa dem. Anonymous poster hash: 2d59c...6f3 Vet ikke hvem det er, men det stemmer ikke. Personlig synes jeg det er rart å ikke tenne på "dem", altså kun fordi de har en annen hår- eller hudfarge, men personlige preferanser er ikke det samme som rasisme. Anonymous poster hash: 0922a...6a6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #14 Skrevet 28. mai 2014 Når man sier omvendt rasisme så mener man at mørkhudede/asiatere er rasistiske mot hvite, eller et annet folkeslag. Det er jo selvfølgelig det samme som rasisme, men noen liker å bruke det uttrykket istedenfor. Jeg har selv blitt utsatt for omvendt rasisme/diskriminering fra en burkakledd dame med 3 unger på slep. Hun kalte meg for en hore osv. fordi jeg hadde på meg en lang pen kjole med litt utringning. Anonymous poster hash: 2d555...fc1 Tror jeg hadde gitt kjerringen en midt på trynet!!! Anonymous poster hash: 89342...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå