Gå til innhold

OK å selge leker som barna ikke bruker lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd det lyser litt at nå er vi desperate etter penger. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 5c7ae...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hva.

Er det små lekebiler til 10 kr stykket ja.

Er det større dyre ting så nei.

Anonymous poster hash: 9a694...488

Skrevet

Helt ok det!

Vi skal til å samle sammen leker barna ikke leker med for å selge dem (da litt større leker som lekekjøkken etc.).

Fint at det kan brukes igjen, og nei jeg synes ikke det lyser lang vei at man trenger penger fordi man selger lekene. Vi selger i hvert fall ikke lekene fordi vi trenger penger. Heller mer fordi vi trenger mer plass. :-)

Skrevet

bedre å selge enn å kaste dersom lekene fortsatt er hele og fine. 

Anonymous poster hash: 76798...9eb
Skrevet

Jeg selger de større tingene. Mindre ting har jeg gitt bort til krisesenteret og til mottakssenteret.

Anonymous poster hash: 3b1c0...03e
Skrevet

er veldig mange kjøp/salg grupper på facebook, for ikke å snakke om finn.no hvor du kan selge leker, og ofte er det kø for å få kjøpe

Anonymous poster hash: 76798...9eb
Skrevet

Jeg er med på kjøp/salg side på facebook og det eneste jeg tenker når folk selger leker er at ungene deres ikke leker med de lenger. 

Jeg driver også å samler sammen leker som datteren min ikke leker med lenger, og har planer om å selge dem (større ting som trehjulssykkel, lekekjøkken osv) De mindre tingene (lekebiler etc) gir vi bort. 

Skrevet

Det synes jeg er helt greit, gjenbruk er bra og vi har dessuten ikke plass til å lagre alt.

Skrevet

Jeg ser den, men mine foreldre har kastet, gitt bort og solgt mesteparten av mine ting. Og jeg synes det er veldig trist faktisk, endel kunne jeg tenkt meg å se igjen, eller gitt til itt barn.. :( !

Anonymous poster hash: d4f0a...f9c

Skrevet

Ja! Men man bør jo se det litt an. Vi selger eller gir bort leker som de ikke leker med. Ser ingen grunn til at vi skal ta vare på det. Dessuten et miljø viktig for meg. Jeg blir litt kvalm av hvor mye folk kjøper. Da er det bedre å kjøpe brukt og arve. Det skal jo være en jordklode igjen som våre etterkommere skal leve på.

Anonymous poster hash: c8ad9...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...