Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Spørsmål til dere som har ammet, hvor nødvendig synes dere det var med slike ammetopper/ammesingletter? Jeg tenker det kan være greit å ha noen, men hvor mange trenger jeg? Kan man bruke vanlige singletter fra cubus, eller vil det være ubehagelig/vanskelig å amme i? Anonymous poster hash: b8d25...320
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Kommer helt an på hva du føler deg komfortabel i.. De første ukene så frøys jeg, og syntes det ubehagelig med å "flashe" alt (sånn jeg følte det), så da var det veldig greit med et par ammetopper, enten singlet eller en genser, slik at jeg slapp å ta frem alt.. Hjalp mer når jeg fikk dreisen på det, og brukte vanlige klær etter hvert.. Ville nok ikke brukt mannge tusen kr på ammetopper, men kanskje et par billige fra for eksempel hm, til du vet om du syns det er nødvendig eller ikke. Anonymous poster hash: 064e3...f20
Kanutten83 Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Jeg hadde to ammetopper fra h&m, var helt greie Ellers brukte jeg bare vanlige singleter fra h&m, Cubus osv under vanlige gensere, opp med genseren og ned med singletene Stroppene på singletene er så elastiske at det ikke var noe problem for i hvertfall
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 jeg kjøpte to gensere fra boob før ungen ble født, og de ligger så og si ubrukte i skuffen enda etter snart to år. Syns det var bare mas med de. Singlet underst og vanlig genser oppå. Som Kanutten sa, opp med genseren, ned med toppen på singleten. Etterhvert blir man mindre og mindre "var" for å vise magen og, så da var det bare opp med genser, putte ungen på puppen og dra genseren ned igjen så den dekka det man evt ville ha flasha av pupp mens man ammet Anonymous poster hash: a8880...36a
Nettisen:) Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Jeg må si meg enig med de over. Singlet under toppen. En opp, en ned:) I sommervarmen er to singleter helt topp. Og jeg syntes at det fungerte bedre enn ammetoppene, viste mye mindre med singletmetoden. Og jeg ble ikke mindre var på å vise bryst/mage med tiden, selv om det ble lettere å manøvrere etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå