Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive pappaen til barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere sammen eller ikke?

Her er pappaen veldig dyktig med ungene. Tar de med på turen og er veldig aktive og deltagende i livet deres. Pappaen deltar som regel på aktiviteter, skolearrangementer ol. Jeg føler han setter barna svært høyt

Vi er skilt.

Anonymous poster hash: 1b191...a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er skilt, og pappaen har glemt han har barn nå når han er opptatt av sine siste kjærlighetsbarn.Så jeg vil nok kalle ham en egosentrisk drittsekk.

Anonymous poster hash: 32ac5...a58
Skrevet

Vi er sammen. Han er helt utrolig med barnet vårt. Kunne blitt årets pappa - og det uten å overdrive.

Han skifter bleie, tatt nattevåken helt siden hun var nyfødt, tar med barnet ut for å leke ofte. Er jeg sliten drar de på kino eller cafe sånn at jeg får hvilt.

Han leser og synger for henne, han er rett og slett god! Kanskje litt for god?;-) dattera vår og han er skikkelig close og hun er en skikkelig pappa-jente!

Glad jeg fikk barn med akkurat HAN!

Anonymous poster hash: b20a2...c68

Skrevet

Pappaen til mitt barn er......

omsorgsfull, kjekk, snill, smart og......... fraværende.

Har ikke sett han siden fødsel (nå er barnet skolebarn). 

Jeg tror ikke han dro fordi han ville være en drittsekk. Han var ung og hadde det veldig vanskelig med seg selv. Jeg håper han får ordnet opp i livet sitt en dag, og at han kan få oppleve å få et nytt barn for jeg tror han vil være en super pappa når tiden er rett.

Mitt barns stefar er helt fantastisk. Jeg kunne ikke fått en bedre "pappa" til mitt barn, og han forguder virkelig sønnen min. Han har vært i vårt liv siden barnet var ca 1 år og vi går nok for en stebarnsadopsjon når vi har vært gift lenge nok (må være gift i 2 år...)

Anonymous poster hash: c52ed...eff
Skrevet

Faren til min førstefødte er død

Men farentiø min andre har vært som en far til min første siden han var 1.5 år gammel.

Han er snill, leken, tålmodig.

Akkurat nå pusser vi opp, så nesten all tid går til huset :( men ellers er vi ofte i skogen, ved vannet osv :)

Skrevet

Vi er sammen, og han er en slik som beskrevet over her, kunne blitt årets pappa gang på gang.

Han er en flinkere pappa enn jeg er mamma!

Han tok seg av datteren vår allerede på sykehuset etter fødsel, hun sov på han, han skiftet bleier, bysset og bar.

Siden har han tatt nesten alt av nattevåk, har en engels tålmodighet, leker med henne, trøster når hun er trist, han gjør virkelig hva som helst.

Jeg vil egentlig ikke ha flere barn, han vil veldig gjerne - så siden han er så fantastisk med jenta vår har jeg gått med på 1 til, for hans skyld.

Anonymous poster hash: c5ed5...81e

Skrevet

Her er det også en fantastisk pappa som stiller opp på alle mulige vis.

Anonymous poster hash: f6001...6b2
Skrevet

Pappaen til barna mine er selvopptatt og lite flink med barna, han kan godt skifte bleier ol men orker ikke leke med de, tar de aldri med på turer ol (jeg må mase), fotballkamper og pcspill er viktigere for ham enn barna våre dessverre. I tillegg kjefter han støtt på de fordi han har lite tålmodighet med de.

Kunne sikkert ramsa opp mer, men blir deppa av det. Vi har vært sammen i 9 år og jeg vurderer nå å gå fra ham pga hans mangel på deltagelse og fordi mine følelser har forsvunnet.

Anonymous poster hash: aa6cb...a1b

Skrevet

Fraværende.

Etter at han fikk seg ny dame og fikk barn med henne har vi ikke sett snurten av ham. 4 år siden sist vi så ham.

Anonymous poster hash: 98ca5...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...