Ugl@ ruger... Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Sola skinner ☀️ Fått ukas dose fysioterapi Nysenga er helt fantastisk god å ligge i... Syrinen blomstrer 🌸 Hekleprosjektene vokser på seg Gubben begynner å bli skikkelig dreven på klesvask og jeg er mindre angstfylt når han går ned i vaskekjelleren 😅 Hat: Passe irritert over å få starta dagen med å måtte lete opp noen papirer for mannen midt i morgenkaoset Frøken fryd (nr 2) hadde lurt på seg en meget knapp shorts, noe jeg oppdaget da vi hadde satt bilen i bevegelse ( barna ordnet seg etter frokost og gukk ned i bilen mens jeg leita etter papirene til far i huset) Måtte derfor ta en usving nedi veien, opp, låse seg inn med en furten frøken fryd på slep, hang heldigvis en ren og tørr sommerbukse på tørkestativet i yttergangen, i bilen og avgårde, ungene 5 min forstein på skolen, men heller det en en shorts som knapt dekker rumpa!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Det er ikke så halvgalt å gjøre unna morgendagens elsk- og hatliste i dag Godt for alt man har gjort er jo elsk i seg selv
Ugl@ ruger... Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2014 Et hat til så er det ute av systemet: Frekke folk som synes det er helt ok å vedde om sluttvekta på gravide! Skulle tro at man var "fritt vilt" for "morsomheter" og antastelser ( klapping av mage)! I disse dager bør folk veie sine ord i mitt nervær....
sug lut Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Vi kan vel trygt slå fast at du ikke er mer menneskevennlig eller smilende lettbent gravid denne gangen heller, (Bur)ugl@. Tror du du skal ha flere etter denne?
Ugl@ ruger... Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2014 Haha...definitivt ikke! Jeg er nok betydelig mer direkte også denne gangen (alderen?) så de rundt meg får klar beskjed... Men prøver å holde meg inne de verste dagene så jeg ikke biter huet av noen. Mannen får seg ei verbal overhøvling innimellom, men han tåler det og er rimelig tålmodig. Ungene hever jeg ikke stemmen til knapt,utover litt tyting over den korte og alt for trange shortsen i dag da. Men det er litt deilig og befriende å slippe løs noen "padder" til tider også. Etter dette må jeg jo vente til overgangen med å la min indre "hurpe" få fritt utløp. Har vært så forbanne "snill" (tro det eller ei) alltid at det er samlet opp litt grums.
Lakrisogvin Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Elsk Lunsj i solen med venninne Jobb med fleksitid. Bruk av fleksitid som jeg kastet bort bare på meg selv etterpå Prokastinering Hat Alle de tingene som må fikses i kveld pga prokastineringen + skrivefeil Endret 27. mai 2014 av Lakrisogvin
bIomstre Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Sånn, da var jeg klar for denne - kommer sent og går tidlig - skal hente pakke - handlet sommerblomster i går, som venter på meg bak garasjen - langhelg - sommervarme - kjole
Tro smo konosoro Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Elsk: At det er helg allerede i morra! At sjefen er i syden, og jeg kan lure meg til å ta fri på fredag. Hat: Folk som klager, syter og lager storm i vannglass og ikke er i stand til å skjønne at det ikke er til deres eget beste.
amandine Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Jeg får også pakke i posten i dag, håper jeg! *venter spent på den lille røde bilen* Nydelig vær, ikke jobb før kl 15.30 hvilket betyr at dagen er min! Og ettermiddagen med svette, middag, legging og pakking er mannens ha ha ha ha ha ha ha
Ugl@ ruger... Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2014 I dag er det onsdag ja...der ser dere!! Makan! Greier ikke holde styr på ukedagene engang! Men dagens elsk: Fantastisk vær Sov faktisk hele natta!! Far i huset virker å komme i redebyggings fasen, snakk om å begynne å ta ned og se igjennom ting på loftet i helga. Hat: huset er bomba...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå