Gå til innhold

Noen med tatto øyenbryn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir opp mine! Får dei ikke til 😡 hvordan gjør dei det? Og hvor lenge varer det? Pris og er det veldig vondt?

Anonymous poster hash: 2d286...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har :-) eller det heter vel permanent makeup. Du blir smurt med en bedøvelsekrem først så det gjør ikke veldig vondt, svir litt bare. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med mine. Tror jeg betalte 4500 og så har jeg vært og ordna de en gang for jeg syns de ble øitt lyse etter sommeren. Betalte vel 1200 da..

Anonymous poster hash: 29d6b...8ce

Skrevet

Har du sett noen med permanente øyenbryn HI?? Det ser absolutt ikke naturlig ut! Har sett flere, og ikke en eneste en av de var fine... Så man bør virkelig tenke seg grundig om før man bruker så mye penger på noe som ikke er pent...

Anonymous poster hash: 1eee7...f93
Skrevet

Permanente øyebryn er sinnsykt stygt. Jeg har sikkert sett tusenvis og alle ser latterlige ut med det.

Også er det en påfallende sammenheng mellom andelepper og fake øyebryn.

Anonymous poster hash: 6a3c0...f20

Skrevet

Permanente øyebryn er sinnsykt stygt. Jeg har sikkert sett tusenvis og alle ser latterlige ut med det.

Også er det en påfallende sammenheng mellom andelepper og fake øyebryn.

Anonymous poster hash: 6a3c0...f20

Jeg har også tenkt på øyenbrynstatovering. Men er det virkelig så stor forskjell på tatovering og på sminke? (jeg bruker jo blyant hver dag). Er det også stygt, eller er det forskjell på det?

Skrevet

Min bestevenninne har permanent øyenbryn eller hva det kalles. Fyller på kanskje 1-2 ganger i året.

Det ser helt ille ut. Hun har mistet mer og mer hår pga det og nå er det fryktelig synlig. Fargene er ikke hva keg vil kalle naturlig.

Kjenner fler andre som har gjort det også og kan ikke si at det see noe bedre ut.

Permanent eyelineren ser derimot bra ut på henne fortsatt, men prisen er jo litt stiv!

Anonymous poster hash: 4e4c6...798

Skrevet

Også er det en påfallende sammenheng mellom andelepper og fake øyebryn.Anonymous poster hash: 6a3c0...f20

Jeg har også tenkt på øyenbrynstatovering. Men er det virkelig så stor forskjell på tatovering og på sminke? (jeg bruker jo blyant hver dag). Er det også stygt, eller er det forskjell på det?

Det er også stygt ja!! Hvis du kun tegner opp og ikke har hår?

Anonymous poster hash: f2cb2...e1e

Skrevet

Joda jeg har masse hår, men veldig lyse. Også korrigerer jeg fasongen litt :)

Skrevet

Joda jeg har masse hår, men veldig lyse. Også korrigerer jeg fasongen litt :)

Men hvorfor farger du ikke heller brynene? Det er jo mye penere!

Anonymous poster hash: 1bccd...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...