Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Har pumpet meg og gitt mm på flaske. Det er igjen en del og nå sovnet hun. Kan hun få restene om f eks 1 time eller ? Anonymous poster hash: 87b6f...24a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Har pumpet meg og gitt mm på flaske. Det er igjen en del og nå sovnet hun. Kan hun få restene om f eks 1 time eller ? Anonymous poster hash: 87b6f...24a Hvis jeg ikke har varmet morsmelka før pleier jeg å gi restene. Morsmelkerstatning skal hvertfall ikke varmes to ganger. Anonymous poster hash: 8658b...8a3
S_Dreams Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Fersk morsmelk kan stå i romtemperatur i 6-8 timer ifølge nytt skriv fra helsestasjonen min.
Salvador Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Fersk morsmelk/oppbevaring i kjøleskap • Melk som skal brukes innen 6-8 timer kan stå i romtemperatur. Dersom den skal oppbevares lengre, bør den settes i kjøleskap eller fryser så raskt som mulig. • Fersk morsmelk er holdbar i kjøleskap (4 grader) i 3-5 døgn. Melken bør ikke settes i døren, men inni kjøleskapet der det er kaldere. • Tint, tidligere frosset melk er holdbar i 24 timer i kjøleskap. http://ammehjelpen.no/artikkel/42/Oppbevaring-av-melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå