Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Noen som har vært der? Er det mye som passer for barn mellom 3-8år? Anonymous poster hash: 89c0d...bd4
Frk B. Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Jeg var dere flere år som tennåring på familie ferie. Storkoste oss hele uka. Veit at det er til mindre barn der også. Veit også at det har blitt bedre der siden vi var der for 7-8 år siden. Det er flere ''avdelinger'' i parken så lett å finne de stedene man liker. Anbefaler på det høyeste, hvertfall for eldre barn, litt usikker på så små, beklager.
Førstemann Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Jeg synes det var en veldig fin blanding av ting å gjøre og relativt mye for de yngste. Og i badelandet er det jo kjempefint for de minste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå