Gå til innhold

skara sommerland


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? :)

 

Er det mye som passer for barn mellom 3-8år? :)



Anonymous poster hash: 89c0d...bd4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var dere flere år som tennåring på familie ferie. Storkoste oss hele uka. :) Veit at det er til mindre barn der også. :) Veit også at det har blitt bedre der siden vi var der for 7-8 år siden. :) Det er flere ''avdelinger'' i parken så lett å finne de stedene man liker.

 

Anbefaler på det høyeste, hvertfall for eldre barn, litt usikker på så små, beklager. :)

Skrevet

Jeg synes det var en veldig fin blanding av ting å gjøre og relativt mye for de yngste. Og i badelandet er det jo kjempefint for de minste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...