Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg føler det blir litt feil.. Jeg har selv mistet noen veldig nær, og skulle de da liksom kommet tilbake ? Feks på serien ser vi at sønnen som døde for over 30 år kommer tilbake. Hvorfor lage en slik serie? Virker bare vondt å se på Anonymous poster hash: 062a2...084
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Kunne vi vel droppet alt av seier: sporløst forsvunnet, serier om krigen, csi, filmer om 9/11...osv Det er TV! Wow.... Anonymous poster hash: 44c01...00c
Tro smo konosoro Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Da er ikke serien for deg. La vær å se på. Jeg så det på reklamen at den ikke var noe for meg, jeg blir bare husredd av sånne serier.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Jeg sier ikke den ikke burde vises:) Men ja, utifra reklamen ser jeg at det ikke fungerer for meg, for å skulle få tilbake sitt kjære barn...., etter mange mange år... Nei det var noe som vred seg der. Og aldri reagert på no serie før altså Anonymous poster hash: 062a2...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå