Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har lyst til å begynne å blogge. I utgangspunktet ønsker jeg å skrive om dagsaktuelle tema, men er redd en ren "meningsblogg" blir for kjedelig for mange lesere... Hvilke blogger synes dere er interessante å lese? Jeg har ikke lyst til å skrive rosablogg, antirosablogg, perfektmammablogg eller antiperfektmammablogg - de finnes det nok av. Og jeg gjør ikke dette for å tjene penger, men fordi jeg liker å skrive. Anonymous poster hash: 9474a...8dc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Du må skrive om noe som interesserer deg. Det merkes hvis du skriver om noe som du finner interessant. Jeg leser lite blogger, men de jeg titter innom, det er ofte de jeg finner linker til her inne. Anonymous poster hash: 491f3...bab
Vipsenmamma Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Hva er du interessert i da? Og hvorfor ønsker du å blogge slik at andre skal lese?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Leser ikke blogger Anonymous poster hash: 6c86b...3df
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har lyst til å begynne å blogge. I utgangspunktet ønsker jeg å skrive om dagsaktuelle tema, men er redd en ren "meningsblogg" blir for kjedelig for mange lesere... Hvilke blogger synes dere er interessante å lese? Jeg har ikke lyst til å skrive rosablogg, antirosablogg, perfektmammablogg eller antiperfektmammablogg - de finnes det nok av. Og jeg gjør ikke dette for å tjene penger, men fordi jeg liker å skrive. Anonymous poster hash: 9474a...8dc Jeg kunne gjerne lest bloggen din. Gjerne en "meningsblogg" med noen innslag av hverdagslivet ditt. Men tror det kommer litt an på person også, vil jeg like den personen du er gjennom bloggen? Gjerne dagsaktuelle innlegg med en dæsj ironi og sarkasme. Liker det jeg:) Anonymous poster hash: daa08...bf0
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Jeg leser blogger som har en råd tråd og et tema. Liker blandt annet Martha Breen, Sunniva Rose, Oda Rygh og damer med ben i nesa som skriver om interessante tema. Anonymous poster hash: 1ab42...aec
Chl85 Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Jeg leser for det meste bøker, men hvis jeg absolutt måtte ha lest en blogg.... Hmmm.. Da må det være en satirisk blogg, med mye selvironi. Gjerne om alt fra singellivet, studielivet, reiseliv(noe alla "en idiot på tur") Eller en blogg om alt mulig rart.. Liker ikke blogger om hus/hjem, klær/sminke, mat/baking og ting som bare er relatert til familielivet. jeg vil ha en virkelighetsflukt med en god dose humor
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Det er akkurat noe slik som du over her beskriver jeg ser for meg - en hverdagsblogg med mine meninger om aktuelle tema. Lista over ting som interesserer meg er lang - politikk og samfunn, barn og familie, baking og matlaging, opplevelser og reiseliv, hestesport og hundehold, utseende og velvære, studentliv... Jeg er i midten av tjueårene, samboer, tobarnsmor og masterstudent. Grunnen til at jeg vil skrive blogg heller enn å skrive dagbok er rett og slett at jeg liker å få tilbakemeldinger, og at det er interessant å høre andres synspunkter på de aktuelle temaene. Takk for svarene. HI Anonymous poster hash: 9474a...8dc
Helene Harepus Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Mine store interesser er kunst og litteratur, så det liker jeg å lese om. Også musikk, men da foretrekker jeg egentlig magasiner som Mojo og Uncut fremfor private blogger. Men det avgjørende er selvfølgelig bloggerens egen "stemme", hvis man føler et "mentalt slektskap" med de, er det ikke alltid like viktig HVA de skriver om, hvis dere skjønner hva jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå