Gå til innhold

Liten baby i "stor" sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg hadde baby hadde vi en babykurv som hun sov i de første mnd.. Føler litt at en sprinkelseng er aaaltfor stort for en sånn liten tass. 

Hva tenker dere? 

Bare modifisere med å på en måte dele sengen i to til babyen blir større, eller faktisk gå til anskaffelse av vugge eller lignende? 

Anonymous poster hash: d19ad...6da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bare lagde et slags reir av tepper vi rullet sammen til pølser.. Om du skjønner...

Skrevet

Eller så kan du kjøpe et slikt babynest til å ha i senga. Det har vi gjort denne gangen.

Anonymous poster hash: 2e704...c86
Skrevet

Vi hadde babyen i sprinklerseng fra dag en med tepper rundt.

Skrevet

Vi lagde et "rede" med sammenrullede tepper. Hadde selvsagt sprinkelbeskytter også.

Anonymous poster hash: ddbed...50b
Skrevet

Var  ca det jeg tenkte og. Men da orker ikke jeg kjøpe noe vugge. Ordner i sprinkelsengen jeg :) Takk for svar. 

Anonymous poster hash: 045a9...886
Skrevet

Sy et babyrede og la babyen sove i det oppi senga. Det er ikke vanskelig og oppskrift finner du på nettet. Er kjempefornøyd med det vi lagde :-)

Skrevet

Babynest/sleepyhead :-) Vi har kjøpt kurv til babyen som hun sover i ( snart 8 uker), men til sommeren oppgraderer vi til sprinkelseng. 

Anonymous poster hash: 45a35...e53
Skrevet

Me hadde vognbagen oppi sprinkelsenga dei 3 første mnd:) Trygt og godt for babyen.

Anonymous poster hash: f7d01...984

Skrevet

Jeg lagde ett slags rede til førstemann, følte at det var så kaldt og tomt når det ikke var der.

Nå ville jeg nok kjøpt eller fått noen til å sy et babyrede. :) Syns de ser så koselige og fine ut. :)

Anonymous poster hash: 6c1e2...e52
Skrevet

vi kjøpte ikke seng til vår før han var 4mnd tror jeg han var. Vi brukte bag-delen til vognen og det fungerte helt perfekt. Da hadde vi en liten, lett og flyttbar seng. :)

Anonymous poster hash: 31122...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...